مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان معرفی شد

طی حکمی از سوی حمیدرضا اسلامی مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان؛جواد عباسی به عنوان مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی استان زنجان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، حمیدرضا اسلامی طی حکمی، در جلسه شورای معاونین، "جواد عباسی" را به عنوان مدیر روابط عمومی اداره کل استان زنجان معرفی کرد.

وی اظهار کرد : روابط عمومی یکی از ستون های اصلی در پیشبرد اهداف و سرنوشت یک سازمان است و اهمیت و ارزش اساسـی دارد و سازمان را در نیـل به اهداف مربوطه یاری می‌دهد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با اشاره به اهمیت واحد روابط عمومی، به نقش و جایگاه حساس روابط عمومی در فعالیتهای سازمان بیان کرد: ارتباط صحیح و برقراری تعامل یک سازمان با مخاطبین و انعکاس درست و صحیح اخبار و عملکرد می تواند در موفقیت مدیر و سازمان نقش به سزایی ایفا نماید.

اسلامی ادامه داد: همچنین تعامل با اصحاب رسانه ، آنلاین و به روز بودن و سرعت اصل اساسی روابط عمومی در دنیای امروز است و باید تمامی بخش ها در سازمان با روابط عمومی همکاری و تعامل داشته باشند.

در پایان نیز از خدمات مدیر سابق روابط عمومی این سازمان جناب آقای فرید ثبوتی تشکر و قدردانی شد و جواد عباسی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی معرفی شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha