موفقیت ورزشکاران دانشگاه علوم پزشکی جهرم

دو بانوی کماندار دانشگاه علوم پزشکی جهرم، در مسابقات تیراندازی با کمان جام منتظران استان فارس، از بین ۳۱ شرکت کننده مقام اول و سوم را از آن خود کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در مسابقات تیراندازی با کمان جام منتظران که روز جمعه ۹ دی ماه ۱۴۰۱ به مناسبت بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی در شیراز برگزار شد، بانوان کماندار دانشگاه خانم ها زهرا مرادیان و زهرا حمیدی پور در رشته تیراندازی با کمان (کامپوند) به ترتیب مقام اول و سوم این مسابقات را بدست آوردند.

گفتنی است در این مسابقات خانم زهرا مرادیان در مرحله حذفی با کسب امتیاز ۱۴۹ از ۱۵۰ موفق به کسب مقام اول شد.

شایان ذکر است خانم زهرا مرادیان قهرمان رشته تیراندازی با کمان رشته (کامپوند) سال هاست که به عنوان مربی در این حرفه فعالیت دارد و در این مسابقات به همراه شاگرد خود خانم زهرا حمیدی پور عضو هیئت تیراندازی با کمان جهرم در این مسابقات حضور یافتند.
گفتنی است این مسابقات تیراندازی در رشته های ریکرو و کامپوند در مسافت ۳۰ متر در دو بخش آقایان و بانوان و در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان، با حضور ۳۱ شرکت کننده از شهرستان های شیراز، جهرم، داراب، گراش، مرودشت، کازرون و فیروزآباد در سالن ورزشی سرداران شهید برگزار شد.

گفتنی است خانم زهرا مرادیان تکنسین دارو داروخانه بیمارستان استاد مطهری جهرم و خانم زهرا حمیدی پور پرستار بخش اسکرین بیمارستان سید الشهداء جهرم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha