جهاد تببین نیازی به تریبون ندارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: همیشه برای جهاد تبیین نیازی به تریبون نیست و هر فرد می‌تواند جهاد تبیین را از خود و خانواده خود شروع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، آیت الله علی خاتمی روز یکشنبه(۱۱دی ماه)در اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان استان زنجان با اشاره خلوص شهید سلیمانی، اظهار کرد: هر کس با خدا باشد مخلص می شودوخداوند اعتمادبه‌نفس وآرامش را به او می‌بخشد.

وی با بیان اینکه امام علی (ع) در شهادت عمار و ابوذر و مالک اشتر متأثر بودند، ابراز کرد: امام علی (ع) تعابیری در خصوص مالک دارد که منحصر به فرد است و یکی از آن تعابیر این است که امام می‌فرمایند: مالک برای من آنگونه بود که من برای پیامبر بودم که به تعبیر رهبری شهید سلیمانی نیز جزء افراد منحصر به فرد بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و در طول این ۴۳ سال انسان های بزرگی برای انقلاب فدا شدند، تصریح کرد: بسیاری از این افراد همان طوری که حیاتشان منشا تحرک در جامعه بود شهادتشان نیز این گونه بود.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه شهید سلیمانی قبل و بعد از شهادت الگویی برای مجاهدان فی سبیل الله است، عنوان کرد: همان طوری که حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادت خار چشم دشمنان بود الان نیز خاری بر چشم دشمنان است.

وی افزود :صاحب نظران آمریکایی در خصوص به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی می گویند کار ما حماقت بود و کسی که در یک عرصه مقابل ما بود الان در چند جبهه مقابل ما ایستاده است.

این مسئول با بیان اینکه امروزه نسل جوان و نوجوان ما از انقلاب فاصله گرفته است تاکید کرد : وظیفه ما در این خصوص سنگین است و همانگونه که شایسته انقلاب است نتوانسته ایم حرف تازه ای که بشود اجرایی شود را ارائه دهیم.

حجت‌الاسلام خاتمی با بیان اینکه جهاد تبیین امروز واجب و ضروری است خاطرنشان کرد: همیشه برای جهاد تبیین نیازی به تریبون نیست و هر فرد می‌تواند جهاد تبیین را از خود و خانواده خود شروع کند.

وی با بیان اینکه بسیج مظهر مردم سالاری است، افزود: با توجه به ظرفیت بالایی که دارد می‌تواند دستگاه‌های مسئول را در جهت دهی، هدف‌گذاری و عمل یاری دهد

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha