کسب مقام خبرگزاری سلامت در نخستین جشنواره تقریب مذاهب

دبیر خبرگزاری سلامت در گلستان به مقام سوم نخستین جشنواره تقریب مذاهب کشور دست یافت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از گرگان؛ با معرفی برگزیدگان جشنواره ملی رسانه‌ای تقریب مذاهب اسلامی به کار خود پایان داد .

مهدی باقریان، دبیر برگزاری این جشنواره یک هزار و ۷۸ اثر به این جشنواره ارسال شده است بیشترین آثار ارسالی در بخش خبر و عکس بود.

دبیر برگزاری این جشنواره بابیان اینکه همچنین بیش از ۱۲ استان کشور در این جشنواره مشارکت کردند، گفت: همچنین ۳۷ درصد از آثار ارسالی مربوط به حوزه خبر، مصاحبه سه درصد،گزارش ۲۵ درصد، بخش چند رسانه‌ای هفت درصد بود و هفت درصد از آثار ارسالی نیز در خارج از قالب جشنواره مانند کاریکاتور، اینفوگرافیک و غیره ارسال شد که مورد داوری قرار نگرفت.

باقریان بیان کرد: ۷۲ درصد از آثار به تهران برای ارزیابی نهایی ارسال شد که ۲۹ نفر در بخش های مختلف برگزیده شدند.

وی یادآور شد: ۵۲ درصد از خبرگزاری‌ها، ۲۷ درصد از پایگاه‌های خبری و تحلیلی، هفت درصد از نشریات مکتوب، ۱۴ درصد از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و روابط عمومی‌ها در جشنواره ملی رسانه‌ای تقریب مذاهب اسلامی شرکت کردند

در بخش خبر علی لگزانوری از خبرگزاری ایرنا، داود خاندوزی از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، شایسته سادات میرحسینی از خبرگزاری ایکنا گلستان حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

همچنین براساس نظر داوران از ابراهیم شریفی خبرگزاری ایسنا لرستان و پیمان ناصری خبرگزاری شبستان گیلان در این بخش تجلیل شد.

در بخش مصاحبه نیز هیئت داوران هیچ اثری را شایسته رتبه برتر ندانست و در این بخش طاهره رفعتی از خبرگزاری ایسنا گیلان و فاطمه رائیجی از خبرگزاری ایسنا گلستان حائز رتبه دوم و سوم شدند.

همچنین در این بخش از سید حسن حسینی نژاد از خبرگزاری ایبنا گلستان تجلیل شد.

در بخش یادداشت حمید گنجایش از پایگاه خبری تحلیلی شیرازه به عنوان رتبه نخست تجلیل شد، داوران در این بخش هیچ اثری را حائز رتبه دوم ندانسته و مجتبی لشکربلوکی از پایگاه خبری تحلیلی ترکمن سیسی در این بخش حائز رتبه سوم شد.

همچنین از محسن علی پور و آرش جوبهاری در این بخش به عنوان شایسته تقدیر تجلیل شد.

در بخش گزارش زهرا قزلسفلی از خبرگزاری ایرنا گلستان، مریم شریفی و اعظم محبی از خبرگزاری مهر گلستان به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند. همچنین در این بخش از طاهره رفعتی از ایسنا گیلان و سمیرا رجبی از خبرگزاری فارس گلستان به عنوان شایسته تقدیر تجلیل شد.

در بخش تیر احسان فردوسی از خبرگزاری سلامت و وحید حاج سعیدی از تلنگر کتول سوم مشترک شدند و از رضا جامی در این بخش به عنوان شایسته تقدیر تجلیل شد.

در بخش عکس همچنین علی دهقان، محسن نادران از پایگاه خبری نهضت اسلامی و محدثه حیدری گرجی از خبرگزاری ایرنا گنبدکاووس و از خبرگزاری فارس به عنوان رتبه نخست تا سوم معرفی شد و همچنین در این بخش از راحله حصاری از خبرگزاری ایران به عنوان شایسته تقدیر تجلیل شد.

در بخش چند رسانه ای آرش جواهری صدا و سیمای گیلان، عباس رسول آبادی، صدا و سیمای گلستان و امین سیاه بالایی از پایگاه خبری هلال احمر رتبه نخست تا اول و همچنین در این بخش رامین بشرویه از ایسنا گلستان شایسته تقدیر شد.

یحیی آذری و رامین مارامایی و فاطمه عبدی براساس نظر داوران و همچنین حسین پایین محلی و مرتضی سعیدی با نظر دبیر جشنواره تجلیل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha