معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص خیزآرام موج هشتم کرونا هشدار داد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به شناسایی ٣ مورد از سویه جدید امیکرون در کشور، درخصوص خیز آرام موج هشتم بیماری هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی،دکتر سید جواد حسینی با اشاره به شرایط موجود تاکید کرد به منظور کنترل اوضاع و جلوگیری از شیوع سویه جدید، هموطنان می بایست همچون قبل با انجام واکسیناسیون و رعایت دستورالعملهای بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک خدمتگزاران خود در حوزه سلامت را یاری رسانند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد آمادگی کامل در مواجهه احتمالی با موج هشتم را دارد، گفت: هرچند در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هیچ افزایشی در آمار مبتلایان به کرونا وجود نداشته است اما این موضوع دلیل نمی شود همه چیز عادی انگاری شود.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنان بهترین راه مقابله با شیوع کرونا واکسیناسیون، استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین با اشاره به اینکه اقدامات احتیاطی برای مقابله با زیرسویه جدید امیکرون از ٢ هفته گذشته در سطح شهرهای تحت پوشش دانشگاه آغاز شده است از تمامی شهروندان بالای ١٨ سال که از آخرین واکسیناسیون کرونا ایشان ۶ ماه گذشته است دعوت نمود، برای دریافت دز یادآور واکسن کرونا به نزدیکترین واحد بهداشتی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha