اتومبیل‌رانی و موتورسواری بانوان در پیست بلامانع است

رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری گفت :حضور بانوان با گواهینامه‌های حرفه‌ای و ورزشی در پیست هاجهت تمرین مانعی ندارد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان؛ مازیار ناظمی روز سه شنبه (۱۳ دی‌ماه) در مجمع انتخاباتی هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان زنجان با بیان اینکه بسیاری از استان ها هنوز درگیر انتخاب اعضای این مجمع هستند اظهار کرد: این اتفاقات موجب عقب افتادن ساماندهی هیئت استان‌ها می‌شود که به استان زنجان در این حوزه تبریک می‌گوییم.

وی بیان کرد : درحال حاضر فرصتی که برای خدمت به مردم داریم ، باید به این جایگاه به چشم کمک به جوانان کشور نگاه کنیم چرا که کمک نکردن به جوانان صدمه زدن به کل کشور است.

رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری با بیان اینکه فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی مردمی‌ترین فدراسیون است، اظهارکرد: سوای ورزش حرفه‌ای، حرکت در عرصه همگانی، عمومی، افزایش مهارت، افزایش مهارت رانندگی، کاهش بحران جاده‌ای و.. بخشی از وظایف ما است و همچنین پرورش نیروی انسانی نیز در هیئت از ماموریت‌های شما است‌.

ناظمی با اشاره به اینکه مربی خوب و رئیس هیئت خود دو عامل برای موفقیت در این هیئت است بیان کرد: باید وقت گذاشته و جوان‌ها را جمع کرده و پیست ملی که برای جوانان و تک تک مردم است را فراهم کنید چرا که وظیفه ما ایجاد فرصت است و فدراسیون نیز برای اعطای میزبانی به استان زنجان آمادگی لازم را دارد .

وی با اشاره به اینکه به طور ویژه به حوزه بانوان تأکید داریم افزود: تأثیر عاطفی که بانوان در خانواده ایرانی دارند در هیچ چیزی نمی‌توان یافت و درخواست میکنم که در حوزه بانوان نیز ورود کرده و برنامه ریزی های لازم را انجام دهید.

این مسئول خاطرنشان کرد : حضور بانوان با گواهینامه‌های حرفه‌ای و ورزشی در پیست ها جهت تمرین مانعی ندارد .

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha