ورزش اتومبیلرانی در زنجان باید تقویت شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت :متأسفانه ورزش اتومبیل رانی در مقایسه با موتورسواری در این استان ضعیف‌تر است که باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، جواد بازرگان روز سه شنبه (۱۳ دی‌ماه) در مجمع انتخاباتی هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان زنجان اظهار کرد: هیئت موتورسواری استان جزو هیئت‌هایی است که ظرفیت بسیار خوبی از حیث نرم افزاری داشته و افراد خوبی در این حوزه دارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه بخش اتومبیل رانی در مقایسه با موتورسواری در این استان ضعیف‌تر است که باید تقویت شود افزود: باید در خصوص پرورش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری افراد هیئت نیز تلاش شود تا مربیان، داوران و قهرمانان در سطح بالا پرورش یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: طبق بازدیدی که از دو پیست استان داشته ایم این پیست ها نیاز به انجام بهسازی به صورت کوتاه مدت داریم و در طولانی مدت نیز باید به دنبال ایجاد پیست جدید با استاندارد باشیم.

بازگان با بیان اینکه بخشی از استعدادها در شهرستان‌ها حضور دارند تأکید کرد: باید توجه ویژه‌ای به بحث شهرستان‌ها شود چرا که شهرستان های فعالی در حوزه ورزش داریم که نیازمند توجه هستند و شهرستان های نیمه فعال را هم باید فعال کرد .

وی با بیان اینکه در رویکرد جدید، هیئت‌های ورزشی به دنبال جذب اسپانسر هستند، خاطرنشان کرد: صنایع استان باید در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی پای کار آیند زیرا که ورزش بهترین مقوله برای افزایش سلامت جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی است و هر اندازه در بخش ورزش توجه شود مباحث درمانی به حداقل خواهد رسید.

انتهای پیام /نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha