اعزام نیروهای راهداری منوجان به هرمزگان جهت بازگشایی تونل منوجان_ رودان

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: در اثر بروز تصادف در حوزه استان هرمزگان محور رودان قبل از تونل منوجان، نیروهای راهداری این شهرستان جهت کمک به بازگشایی تونل و مسیر به این منطقه اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ وحید میر افضلی، گفت: ساعاتی پیش به علت بروز تصادف در حوزه راهداری استان هرمزگان در محور رودان به منوجان، قبل از تونل منوجان، تردد در این مسیر با کندی صورت می گیرد.

وی افزود: هم اکنون نیروهای راهداری هرمزگان در محل حضور دارند و تیمی هم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان منوجان به محل حادثه اعزام شده است؛ تا در کنترل ترافیک و بازگشایی محور به همکاران راهداری هرمزگان کمک کنند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به میزان ترافیک در محل و کندی تردد و احتمال هرگونه تصمیم عملیاتی راهداری در محل برای سامان دهی و جمع آوری خودروهای آسیب دیده از مردم و رانندگان درخواست کرد: در صورت حرکت به سمت این محور اطلاعات مسیر و نحوه باز یا بسته بودن مسیر را از شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جویا شوند و در این زمینه کارشناسان استان هرمزگان و مرکز مدیریت کشور پاسخگو خواهند بود.

میرافضلی خاطرنشان کرد: مرجع اعلام کننده باز یا بسته بودن مسیر و جاده ها پلیس و راهداری است؛ لذا هرگونه اعلام مسدودی بایستی توسط پلیس راه و راهداری اعلام شود، تا اطلاعات از مرجع رسمی با اطلاعات کامل در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به بارش باران رحمت الهی در محل حادثه تصادف و لغزنده بودن محور از رانندگان تقاضا داریم؛ در محل و قبل از محل حادثه جوانب ایمنی را رعایت و با نیروهای پلیس و راهداری مستقر در محور همکاری کنند.

شایان ذکر است‌؛ طبق گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛ متاسفانه عصر امروز در اثر بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، در محور رودان به منوجان و قبل از تونل منوجان گزارش وقوع یک فقره تصادف به مرکز اورژانس ارسال شد.

فاطمه نوروزیان تصریح کرد: این حادثه به علت لغزندگی جاده بر اثر بارش باران رخ داده و طی آن یک دستگاه تریلر بر روی یک خودروی سواری عبوری سقوط می‌ کند، که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان می شود.

وی خاطرنشان کرد: در اثر این تصادف ۶ نفر جان خود را از دست داده و ۲ نفر نیز مصدوم شدند، که مصدومان بلافاصله به بیمارستان شهرستان رودان انتقال داده شدند و در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha