تامین ۹۵ تن میوه از جنوب استان کرمان برای شب عید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان، گفت: تاکنون حدود ۴۵ تن سیب درختی و ۵۰ تن پرتقال طبق آمار ارسال شده از جنوب استان برای شب عید تامین شده است. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسین مهرابی در جلسه تنظیم بازار استان کرمان، که در محل استانداری و با محوریت تامین و توزیع مناسب میوه شب عید برگزار شد، گفت: تاکنون حدود ۴۵ تن سیب درختی و ۵۰ تن پرتقال طبق آمار ارسال شده از جنوب استان برای شب عید تامین شده است.

وی افزود: طبق تجربه‌ سال های قبل، لازم است هرچه سریعتر پیگیری های لازم در این خصوص انجام شود؛ تا دچار چالش برای توزیع میوه شب عید نشویم.

تامین ۹۵ تن میوه از جنوب استان کرمان برای شب عید


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در خصوص بحث گازرسانی به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته خطاب به فرمانداران،تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال، فرمانداران شهرستان‌ های ارزوئیه، ریگان، بردسیر، رفسنجان، شهربابک، فاریاب و قلعه‌ گنج، آمار خانواده‌ ها و مکان‌ هایی که نیاز به تسهیلات لوله‌کشی گاز دارند؛ را احصا و ارسال کنند، که در غیر این صورت سهمیه آنها به شهرستان‌ های متقاضی دیگر ارائه خواهد شد.


شایان ذکر است؛ در ادامه این جلسه گزارشی از طرف بسیج اصناف در خصوص راستی آزمایی نصب تابلوهای آزادپز در نانوایی‌ ها و نصب کارتخوان و همچنین چگونگی ثبت‌ نام در سامانه نانینو برای دریافت نان مورد نیاز از سوی نماینده بانک سپه ارائه شد.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha