صدور ۲۰۵ گواهینامه دوره مقدماتی آموزش رایگان هنر در جنوب کرمان

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از صدور ۲۰۵ گواهینامه دوره مقدماتی آموزش رایگان هنر خبر داد و گفت: افرادی که گواهی دوره مقدماتی را دریافت کردند، می توانند بعد از اعلام دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنر در دوره های پیشرفته آموزش رایگان هنر در رشته مربوط به خود شرکت کرده و گواهی دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بهرام مسلمی مهنی از صدور ۲۰۵ گواهینامه دوره مقدماتی آموزش رایگان هنر در جنوب کرمان خبر داد و گفت: افرادی که در طرح آموزش رایگان هنر، گواهی دوره مقدماتی را دریافت کردند، می توانند بعد از اعلام دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنر در دوره های پیشرفته آموزش رایگان هنر در رشته مربوط به خود شرکت کرده و گواهی دریافت کنند.

وی اظهار داشت: تاکنون در مرحله نخست دوره آموزش رایگان هنر، ۲ دوره آموزشی در دی ماه سال گذشته و اردیبهشت سال جاری برگزار شده است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان رکمان؛ بیان کرد: این دوره ها در رشته های کاربر رایانه، هنرهای دستی در خانه، بازیگری تئاتر، نقاشی عمومی، سفالگری، مربیگری نقاشی کودک، طراحی مد و لباس و عکاسی دیجیتال در شهرهای جنوب کرمان برگزار شد.

مسلمی مهنی عنوان کرد: هم اکنون نیز کلاس های دوره اجرایی سوم در رشته های طراحی مد و لباس، گویندگی و فن بیان، عکاسی دیجیتال در شهرهای کهنوج، منوجان، رودبار جنوب و قلعه گنج در حال برگزاری است.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha