احتمال وقوع کولاک در استان زنجان/ بارش پراکنده برف امروز و فردا در زنجان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان با اشاره به داده‌های هواشناسی، از احتمال کولاک، پس از بارش‌های مقطعی برف در برخی محورهای مواصلاتی استان زنجان طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محمد محمدی، با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته طی امروز و فردا (18 و 19 دیماه)اظهار کرد: در این روزها شاهد بارش‌های پراکنده برف خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر محورهای استان شاهد برف هستیم که تا فردا ادامه دار خواهد بود افزود : پس از بارش، احتمال وزش باد با سرعت بالا و در نهایت کولاک خواهیم بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان همچنین برای روز دوشنبه (19 دی‌ماه) و روزهای آتی کاهش دید افقی و مشکلات در تردد کاربران جاده‌ای پیش‌بینی کرد و به راننده‌ها توصیه کرد تا با تجهیزات کافی به ویژه زنجیرچرخ عزم سفر کنند.

محمدی با بیان اینکه پدیده مه به صورت مقطعی در برخی جاده‌ها و محورها مشاهده می‌شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه سامانه پرفشار بارشی پیش بینی شده است، شاید شاهد توأمان مه و بارش و لغزندگی جاده‌ها را در محورهای استان زنجان باشیم.

وی با اشاره به نمک‌پاشی‌های صورت گرفته توسط اکیپ‌های راهداری گفت: در حال حاضر محور مسدودی ناشی از بارش برف گزارش نشده است،البته بارش‌ها تا به امروز سنگین نبوده و تردد در جاده‌ها عادی و روان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha