کشف ۳۰۰ تن احتکار پیاز در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت : ۳۰۰ تن پیاز احتکار شده به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کشف شد .

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان، ایرج خانی پور با بیان اینکه در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار و گران فروشی و عدم عرضه کالا و توزیع خارج از شبکه اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی احتکار مقدار قابل توجهی پیاز در یک باب سوله واقع در یکی از شهرک های صنعتی زنجان مراتب در دستور کار ماموران دایره مبارزه با جرایم اقتصادی و اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت .

وی بیان داشت: با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی ، محل پیازهای احتکار شده مشخص و ماموران با هماهنگی قضائی و در معیت نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی استان زنجان به محل اعزام شدند که در بازرسی از یک باب سوله ۳۰۰ تن پیاز احتکار شده را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: کارشناسان ارزش پیاز مکشوفه را ۶۰ میلیارد ریال اعلام که در این رابطه دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ خانی پور افزود: پلیس با محتکران کالا و بر هم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به برهم زنندگان نظام اقتصادی را نخواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha