بهره مندی بیش از 33000نفر از آموزش های هلال احمر هرمزگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از بهره مندی بیش از 33هزارو 800 نفر از آموزش های جمعیت هلال احمر هرمزگانی طی 9ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛مهندس مختار سلحشور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در تشریح عملکرد 9 ماهه حوزه آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر اظهارکرد:جایگاه آموزش در هلال احمر و آمادگی جامعه در زمان بروز سوانح و حوادث مقوله ای انکار ناپذیراز این روهلال احمر هرمزگان با توجه به حادثه خیز بودن استان در راستای کاهش خسارات ناشی از بحران ها گسترش آموزش های امدادی را در دستور کار دارد.


مهندس سلحشور با اشاره به برگزاری دوره های آموزش همگانی جمعیت هلال احمر گفت: این دوره ها شامل آمادگی در برابر مخاطرات ، امداد و کمکهای اولیه است .وی افزود:در این راستا 8هزارو 122 نفر از آموزش های آمادگی در برابر مخاطرات و 7هزار و 92 نفر از آموزش های کمک های اولیه برخوردار شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان هرمزگان با اشاره به برگزاری 44 دوره تخصصی طی 9ماه گذشته از بهره مندی 4هزار و 250نفر از آموزش های ایستگاهی خبر داد.


وی با بیان اینکه بیش از 300 خانه هلال در سطح هرمزگان فعال می باشد، عنوان کرد: دوره های آموزشی خانه های هلال ویژه چهار رده سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود که در سال جاری به بیش از 14 هزار و 300نفر آموزش ارائه شده است.


مدیرعامل جمعیت هلال احمرهرمزگان خاطر نشان کرد:هدف از ارائه آموزش ها، ارتقای فرهنگ خود امدادی و ترویج فعالیت های آموزشی است که به صورت مداوم در سطح استان در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha