اعزام ورزشکاران ام اس زنجان به مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هییت بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان از اعزام ورزشکاران ام اس زنجانی به  چهارمین دوره مسابقات قهرمان کشوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ،محمدرضا طهماسبی با اعلام این خبر اظهارکرد : چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور ورزشکاران ام اس به میزبانی استان اصفهان در شهر نجف آباد برگزار می شود.

وی افزود : در این دوره از مسابقات ورزشکاران در سه رشته دارت، شطرنج و پتانک در دو گروه بانوان و آقایان و دو رده سنی ۱۸ تا ۳۵ سال و ۳۵ سال به بالا، از روز ۲۰ لغایت ۲۳ ام دیماه سالجاری با یکدیگر به رقابت می پردازند .

رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان با بیان اینکه در این دوره از مسابقات از استان زنجان ۶ ورزشکار شرکت کننده در هر دو رده سنی شرکت کننده دارد افزود : ۳ نفر از این ورزشکاران خانم و ۳ نفر آقا در سه رشته ورزشی به رقابت با حریفان خود از دیگر استان‌های کشور خواهند رفت.

محمدرضا طهماسبی تصریح کرد : در این مسابقات آقای جبار ادیبی و خانم رقیه کامران به عنوان سرپرست این ورزشکاران را همراهی می‌کنند.

شایان ذکر است: حدود ۳۰۰ نفر فعال ورزشی از بیماران خاص در استان داریم که ۸۰ نفر از این بیماران قهرمانان مسابقات خارجی و داخلی و ۱۷ نفر عضو تیم ملی هستند.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha