بیش از ۲۰ هزار زنجانی از آموزش های هلال احمر  بهره مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:  در ۹ ماهه گذشته ۲۰ هزار و ۹۴۸ نفر در سطح شهرها و روستاهای این استان از آموزش های هلال احمر بهره مند شده اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)‌زنجان، سید قاسم موسوی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: آموزش همگانی یکی از مسئولیت های اصلی جمعیت هلال احمر به شمار می رود که برای تحقق این مهم درصدد بهره مندی شهروندان از آموزش های مورد نیاز هستیم.

وی تأکید کرد: در ۹ ماهه گذشته سالجاری ۸۵۶ دوره آموزش کمک های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات، پایه داوطلبی، اموزش های مبتنی بر نیاز و تخصصی به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در سطح شهرها و روستاهای این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ارائه این آموزش ها در سطح شهرها و روستاها، در مساجد، مدارس، دانشگاه ها، خانه های هلال و برای کارکنان دستگاه های اجرایی ارائه شده است.

موسوی با تأکید بر اینکه برای همه این فراگیران در این دوره های آموزشی گواهینامه ارائه شده است، اظهارداشت: این آموزش ها در شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم، خرمدره، ایجرود و ماهنشان محقق شده و این آموزش ها تداوم دارد.

وی با بیان اینکه مردم باید آموزش ها را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: شهروندان علاقه مند به فراگیری آموزش های هلال احمر با مراجعه به شعب هلال احمر در سطح استان زنجان، ثبت نام خود را قطعی کنند تا نسبت به ارائه آموزش مقدماتی برای آنها برنامه ریزی شود و حتی افراد می توانند دوره های تخصصی را نیز سپری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha