تقویت رسانه برنامه‌ریزی می‌خواهد/ برنامه های زمستانه شهرداری زنجان آغاز شد

شهردار زنجان با تأکید بر اینکه در رسانه جای کار خیلی داریم و نباید از این نکته بگذریم گفت : تقویت رسانه برنامه‌ریزی می‌خواهد و باید فرداها را دید چرا که تقویت رسانه از الزامات جامعه امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، علیرضا فیروزفر روز چهارشنبه (۲۱دیماه) در اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر زنجان در سالن شهید شهریاری صداوسیمای زنجان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با بیان اینکه اهمیت رسانه بر کسی پوشیده نیست اظهار کرد: امروزه برهمه روشن است که بزرگترین کارها اگر پشتوانه رسانه ای نداشته باشد نمی‌تواند موفق باشد، حتی در کارهای معمولی نیز میتوان با پشتوانه رسانه بهره برداری بالایی کرد .

وی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور افزود : در جریانات اخیر طی پیش بینی ها و برنامه ریزی های انجام شده یک اتفاق در کشور و در راستای یک فرایند جاری کشور رخ داد و در عرض ۵ دقیقه با برنامه‌ریزی که از قبل تعیین شده دشمن با قدرت رسانه عمل کرد و به دنیا القاء شد که در جمهوری اسلامی اتفاقی افتاده که باید واکنش نشان داد و این قدرت رسانه بود؛ در مقابل واکنشی که بود شاید خیلی خوب نبود و در ابتدای قضیه به نوعی با سهل‌انگاری زحمت برخی از دوستان را زیاد کردیم.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر اولین چیزی که به چشم میخورد صعه صدر و تدبیر از
از طرف کسانی بود که قرار بود مدیریت کنند، تصریح کرد: باز هم در کشور ما حافظان امنیت با تدبیر و درایت به گونه‌ای عمل کردند که در نهایت باز هم خود مردم قضیه را حل کردند.

فیروزفر با تأکید بر اینکه در رسانه جای کار خیلی داریم و نباید از این نکته بگذریم بیان کرد : تقویت رسانه برنامه‌ریزی می‌خواهد و باید فرداها را دید چرا که تقویت رسانه از الزامات جامعه امروز است.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر زنجان به عنوان یک پشتیبان و مکملی بر کارهای شهری نیازمند اصحاب رسانه است افزود : باید در این راه برای تقویت این بخش هرچه لازم است را انجام می‌دهد.

شهردار زنجان ادامه داد : اصحاب رسانه شهرداری و شورای شهر را خانه خود بدانند و درخواستمان این است که واقعیت های مدیریت شهری به اطلاع مردم برسد.

فیروزفر با بیان اینکه شهرداری و مدیریت شهری در تمامی ابعاد زندگی مردم دخالت دارند اظهار کرد: این پشتیبانی رسانه می‌تواند سبک زندگی مردم را بهبود ببخشد و موجب عنی تر شدن خدمات شهرداری خواهد شد، بطوری که کوچکترین مراحل فرهنگ شهروندی تا مراتب بالا نیازمند آگاهی دهی شهروندان هستیم.

وی در پایان با اشاره به آغاز برنامه های زمستانه شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: طی روزهای ۲۱ و ۲۲و ۲۳ دیماه برنامه جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا در پیاده راه سبزه میدان و برنامه ویژه خانوادگی ولادت نیز روز جمعه ساعت ۱۶:۳۰ در جنب شمالی پارک ملت جنب دادگستری برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha