‍ نجات و رهاسازی ۱۲ خودروی گرفتار در برف گردنه های برفگیر جیرفت 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از نجات و رهاسازی ۱۲ خودوری گرفتار در گردنه های برفگیر به همراه سرنشینان این خودروها با تلاش راهداران ساردوئیه در جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی محمودی، گفت: با اشاره به ادامه روند بارش برف در گردنه های امیر المومنین، سربیژن و محور ساردوئیه به هنزا؛ رانندگان با توجه به برودت هوا جوانب احتیاط را برای گذر از این گردنه ها رعایت کنند.

وی افزود: در حال حاظر بیش از ۸۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۸ اکیپ راهداری در جاده ها و مناطق برفگیر و سیل خیز جنوب کرمان مستقر هستند و مشغول به عملیات راهداری زمستانی می باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از نجات ۱۲ دستگاه خودروی گرفتار در برف که بعلت بارش شدید برف در گردنه های برفگیر جیرفت مجبور به توقف در حاشیه راه ها شده بودند خبر داد و گفت: نداشتن سوخت کافی، همراه نداشتن زنجیر چرخ ، عیب فنی گرمایشی خودروها در کنار عوامل جوی سبب شده بود؛ این تعداد خودرو در هنگام بارش برف در سرما گرفتار شوند، که با همت راهداران ساردوئیه و اداره کل راهداری جنوب کرمان از مشکل راهایی و به سفر خود ادامه دهند.

مجتبی محمودی سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها را آماده پاسخگویی به مردم و رانندگان اعلام کرد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای جنوب کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha