هنر تئاتر تجلی همه هنرهاست/ منافقین  نمی‌توانند نسخه  دموکراسی بپیچند

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران امروز منافقین کور دل نمیتوانند نسخه  دموکراسی بپیچند در حالیکه که طی یکصد روز گذشته کسانی در حال تردید در ذهن جوانان ما بودند  و این حقایق را ملت وفادار ایران می دانند همچنین تلاش عرصه هنر تئاتر که تجلی همه هنرهاست می تواند حافظ ریشه های غنی تاریخ این سرزمین با همه قومیت ها باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، روح الله سلگی در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر فجر مناطق مازندران با اشاره به اینکه این بزرگترین اجتماع هنری پس از کرونا است اظهار کرد: سعی در میزبانی خوب بوده و از قصور احتمالی پوزش خواست.

وی با اشاره به پلادت حضرت فاطمه(س) و روز زن گفت: به گذشته خود میبالیم و درهیچ مکتب و مذهبی نداریم که زن به کرامتی که در تشییع ما است نمود پیدا کرده باشد و این نماد و اسوه زنان تشییع و مکتب ماست.

این مسوول با بیان اینکه رشادتهای حاج قاسم سلیمانی برای مسلمانان و حتی زنان ایزدی عراق زنان مسیحی و ناجی جان دختران این سرزمین بود،گفت: شهدای ما نه تنها برای دختران محجبه بلکه برای مهسا امینی ها به شهادت رسیدند وملی تر از شهدا در تاریخ این سرزمین نداشتیم که مدافع ملت و ایران عزیز ما بودند.

سلگی افزود: امروز منافقین کور دل نمیتوانند نسخه دموکراسی بپیچند در حالیکه که طی یکصد روز گذشته کسانی در حال تردید در ذهن جوانان ما بودند و این حقایق را ملت وفادار ایران می دانند.

وی گفت: تلاش عرصه هنر وتئاتر که تجلی همه هنرهاست می تواند حافظ ریشه های غنی تاریخ این سرزمین با همه قومیت ها باشد.


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران خطاب به فتنه انگیزان گفت: اینکه ملت را به جان هم بیاندازید سیاست ورزی نیست؟ و خواندن ترانه خلیج فارس را سیاست بازی می‌دانید.

سلگی گفت: تئاتر در ایران ریشه غنی آمیخته با مذهب و تعزیه دارد که عدالت خواهانه است و تجلی هنر نمایشی خیابانی که در قالب تعزیه متبلور شده است و هنرمندان مظلوم که پس از دوسال کرونا توانستند هنر خود را عرصه ظهور بگذارند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha