عاملان قتل راننده کامیون عبوری از زرند دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۲ نفر که به انگیزه سرقت بار یک دستگاه کامیون ترانزیت حامل بار روغن موتور از گردنه عیسی آباد زرند مرتکب قتل راننده کامیون شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری گفت: ۲ نفر که به انگیزه سرقت بار یک دستگاه کامیون عبوری از گردنه عیسی آباد شهرستان زرند مرتکب قتل راننده شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی در تشریح این خبر، افزود: ۱۶ دی ماه خبر وقوع یک فقره قتل در محدوده گردنه عیسی آباد شهرستان زرند به پلیس اعلام و ماموران پاسگاه دشتخاک و پلیس آگاهی با حضور در محل با جسد خون آلود یک مرد میانسال کنار جاده روبه رو شدند، که با ضرب سلاح سرد و گرم کشته شده بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: بدین منظور با اقدامات حوزه تشخیص هویت آگاهی مشخص شد، مقتول از اتباع افغانستانی، راننده یک دستگاه کامیون ترانزیت حامل بار روغن موتور بوده است، که بنا به احتمالات اولیه چند نفر به انگیزه سرقت هنگام عبور از گردنه عیسی آباد او را به قتل رسانده اند.

سردار ناظری بیان کرد: این رابطه با انجام تحقیقات میدانی و هچنین اقدامات اطلاعاتی و پی جویی‌ های پلیسی بعدی، هویت ۲ نفر عامل این قتل مشخص و این متهمان در یک از نقاتط شهر کرمان دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: از این متهمان، یک قبضه کلت کمری به همراه خشاب و ۲۱ تیر مربوطه و ۲ قبضه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان، خاطرنشان کرد: پرونده این دو متهم که در بازجویی های اولیه به انجام این قتل به قصد سرقت بار کامیون به ارزش ۷۰ میلیارد ریال به وسیله یک دستگاه خودرو زانتیا و با استفاده از سلاح گرم(کلت) و دو قبضه سلاح سرد اعتراف کردند، برای سیر مراحل قانونی در دست بررسی و تکمیل قرار دارد.

سردار ناظری یادآور شد: از متهمین یک قبضه کلت کمری به همراه خشاب و ۲۱ تیر مربوطه و ۲ قبضه سلاح سرد کشف شد.

پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha