دوره آموزشی تکنیک‌ های دیجیتال مارکتینگ صنایع‌ دستی در کرمان برگزار شد

معاون صنایع‌ دستی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با الگوها و تکنیک‌ های دیجیتال مارکتینگ صنایع‌ دستی به مدت سه روز در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ کاظم حسین‌ زاده با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با حضور بیش از ۴۰ هنرمند و شاغل حوزه صنایع‌ دستی برگزار شد، اظهار کرد: دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) به زبانی ساده عبارت است از؛ بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال، که می‌ تواند شامل تبلیغات، بازاریابی یا معرفی خدمات یک سازمان در فضای ابزارهای دیجیتالی مانند اینترنت، شبکه‌ های اجتماعی، وب سایت‌ ها، وبلاگ‌ ها و… باشد.

وی افزود: صنایع‌ دستی به عنوان عامل اصلی و پویا در راستای توسعه ملی مطرح بوده و می‌ تواند نقش ویژه‌ ای در رشد توسعه اقتصادی کشورها ایفا کند.

معاون صنایع‌ دستی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان بیان کرد: صنایع‌ دستی بستری بسیار مناسب جهت جذب سرمایه و گسترش چرخه تولید و فروش در داخل و همچنین ارزآوری برای کشور است، که برگزاری این گونه دوره‌ های می‌ تواند به این موضوع کمک شایانی کند.

حسین‌ زاده خاطرنشان کرد: تمام تلاش معاونت صنایع‌ دستی بر این است؛ که با برگزاری دوره‌ های آموزشی زمینه رشد و توسعه صنایع‌ دستی این استان را فراهم کند.

اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha