دانش آموزان امانت جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه دانش آموزان امانت جامعه هستند و آینده برای  نسل است گفت : وظیفه داریم این نسل را متناسب با مقتضیات جامعه تربیت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ؛ آیت اله علی خاتمی روز شنبه(۲۴دیماه) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه بدون تعارف خدمت در جمهوری اسلامی توفیق است اظهار کرد: کسانی که فرصت خدمت را ندارند از آنان سلب توفیق می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجوعه نظام هرکسی در گوشه ای قدمی را برای حل مسائل جامعه برمی‌دارد افزود : در بعضی از عرصه ها ،خدمت کردن ارزش بالاتری دارد که آن عرصه آموزش و پرورش و عرصه تسکین درد و درمان جامعه است که ثواب آن مضاعف است .

نماینده ولی فقیه استان زنجان تصریح کرد : عرصه آموزش ارزش و جایگاه ویژه‌ای دارد که در کنار آن تربیت باشد.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه اعتقاد دارم که دانش آموزانی که برای آموزش در اختیار شما هستند امانت جامعه هستند افزود: معلمی که به دانش آموزی که در دور افتاده ترین مناطق محروم اقدام به آموزش می‌کند به نوعی جهاد می‌کند و امانت داری می‌کند و امانت جامعه در دست اوست.

وی با بیان اینکه آینده برای جوانان و نوجوانان است بیان کرد : وظیفه داریم که این نسل را متناسب با مقتضیات جامعه تربیت کنیم.

این مسئول با بیان اینکه شغل ملعمی کار انبیاست و بسیار ارزشمند است بیان کرد: ولی متأسّفانه این قشر از کمترین برخورداری مادی را معلمان دارند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha