امدادرسانی به بیش از ۳۰۰ نفر توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از بهره مندی ۳۶۴ نفر در سوانح هفته گذشته توسط نجاتگران این جمعیت و امدادرسانی به آنان در حوادث مختلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا فلاح با اشاره به وقوع ۳۹ حادثه در هفته گذشته، گفت: ۴۳۰ نفر در این سوانح دچار حادثه شدند.

وی با اشاره به امدادرسانی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به ۳۶۴ نفر، افزود: در هفته گذشته ۲۳ حادثه جاده‌ ای و ۱۰ حادثه سیل و برف وکولاک رخ داده است؛ که نیروهای عملیاتی ۲۶ نفر آسیب دیده را اسکان دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، با اشاره به وقوع بارندگی و سیل به مدت ۳ روز متوالی در اکثر نقاط استان کرمان، بیان کرد: ۳۴۲ نفر متاثر از سیل در هفته گذشته به همت هلال احمر امدادرسانی شدند.

فلاح و با اشاره به رهاسازی ۱۵ خودروی گرفتار در سیل تصریح کرد: ۳۶ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۳۸۶ کیلوگرم نایلون، ۱۰ تخته پتو و سایر اقلام امدادی مورد نیاز در مخاطره سیل توزیع شده است.

وی ابراز داشت: شهرستان‌ های کهنوج، رفسنجان، بافت، رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، رابر، کوهبنان و ماهان درگیر حوادث سیل و برف و کولاک شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ با اشاره به اینکه امدادگران و نجاتگران این جمعیت در هفته گذشته ۱۱ نفر را رهاسازی و نجات داده اند، اظهار داشت: در این عملیات‌ های امداد و نجات ۱۶۶ نجاتگر و امدادگر در قالب ۴۷ تیم عملیاتی به حادثه دیدگان، امدادرسانی کردند.

روابط عمومی هلال احمر استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha