ممنوعیت استقرار تاکسی های درون شهری در عوارضی برای جابجایی مسافر

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: تاکسی‌های درون شهری که مجوز خود را از شهرداری اخذ کرده‌اند به هیچ عنوان مجاز به استقرار در عوارضی برای جابجایی مسافران نیستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، علی مدقالچی، با اشاره به فعالیت تاکسی‌های درون‌شهری که در خارج از شهر اقدام به جابجایی مسافر می‌کنند، اظهارکرد: تاکسی‌های درون شهری که مجوز خود را از شهرداری اخذ کرده‌اند به هیچ عنوان مجاز به استقرار در عوارضی برای جابجایی مسافران نیستند و باید از عوارضی‌ها حذف شوند.

وی تصریح کرد: ضروری است پلیس به دلایل امنیتی به موضوع ورود کرده و با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تعامل داشته باشد.

معاون حمل و نقل راهداری استان زنجان با بیان اینکه پیاده کردن مسافران خارج از پایانه‌ها از سوی رانندگان اتوبوس‌ها غیرقانونی است بیان کرد: برخی از رانندگان خارج از دستور ابلاغی قانونی، مسافران را در خارج از پایانه‌ها و بیشتر در عوارضی‌ها پیاده می‌کنند که قانونی نیست و اداره کل راهداری استان این موضوع را با جدیت از طریق استانداری و ارگان‌های مربوطه پیگیری خواهد کرد.

مدقالچی بر لزوم جلوگیری از ورود خودروهای پلاک شخصی در محوطه ترمینال و سکوهای اتوبوس‌ها و مهم‌تر از آن استقرار نیروهای پلیس در ترمینال زنجان برای ایجاد امنیت عمومی تأکید کرد.

وی تصریح کرد: انتشار خروجی دوربین‌های مرکز مدیریت راه‌های استان جهت نمایش آن به مسافران حاضر در ترمینال جهت اطلاع از وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی را سازنده و موثر دانست.

معاون حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان همچنین با بیان اینکه «بارگیری خارج از پایانه مسافربری ممنوع است»، ادامه داد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در چارچوب قانون اقدام به تعطیلی انبار شرکت‌ها خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha