لزوم اطلاع مردم از حقوق خود در دستگاه های اداری

 معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان تاکید کرد: دولت ما باید نمادی از فرهنگ اسلامی و انقلابی باشد؛ ما باید نسبت‌ به حقوق متقابل مردم آگاهی‌ بخشی کنیم و مردم از حقوق خود در دستگاه اداری ما مطلع باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی بیگ‌ زاده در جلسه شورای اداری شهرستان کرمان اظهار داشت: کرمان در روزهای گذشته شاهد رویداد بزرگی بود که بسیاری از نگاه‌ ها را به این استان معطوف کرد.


وی به برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره داشت و گفت: دشمن تمام ابزارهای تبلیغاتی خود را به کار گرفت، که سومین سالگرد شهادت حاج قاسم را تحت‌ الشعاع قرار دهد، اما آزادیخواهان جهان و عاشقان آن شهید از سراسر ایران و جهان آمدند و از نزدیک در این مراسم حضور یافتند.


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان ادامه داد: بخش عظیمی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار دلها به‌ عهده مدیران شهرستان کرمان و فرمانداری کرمان بود که از آنها تقدیر می‌ کنیم.


بیگ زاده، در ادامه ضمن تقدیر از مدیران جهادی شهرستان به سیاست‌ های ابلاغی مقام معظم رهبری اشاره داشت و در باب مهندسی نقش و ساختار دولت، گفت: دولت باید کوچک، پاسخگو و شفاف و تسهیلگر باشد.


وی همچنین اهمیت توسعه دولت الکترونیک را در راستای سرعت، صحت و دقت کار و ارائه خدمت به شهروندان دانست.


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، مهم ترین سرمایه هر مدیر و مجموعه‌ ای را سرمایه انسانی آن عنوان و بیان کرد: مدیرانی که زیرمجموعه خودشان را ضعیف نگه داشته‌ اند، هیچگاه موفق نبودند و وظیفه ما توانمندسازی زیر مجموعه مدیریتی است.


بیگ زاده اظهار داشت: دولت ما باید نمادی از فرهنگ اسلامی و انقلابی باشد؛ ما باید نسبت‌ به حقوق متقابل مردم آگاهی‌ بخشی کنیم و مردم از حقوق خود در دستگاه اداری ما مطلع باشند.

وی در بحث مدیریت بیماری کرونا و مقابله با آن بر استفاده از ماسک و تزریق دوز یادآور و همچنین فاصله‌ گذاری اجتماعی در ادارات بین کارمندان و ارباب رجوع تأکید کرد.


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان, همچنین با توجه به برودت دمای هوا و کاهش فشار گاز در مناطقی از کشور، خواستار صرفه‌ جویی در مصرف انرژی در ادارات شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha