برنامه های دهه فجر دستاوردهای نظام را تببین کند

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه برنامه های دهه فجر بایستی متفاوت تر برگزار شود گفت: در طول این دهه حداکثر استفاده را برای اقدامات تبیینی و بیان دستاوردهای نظام به اشکال مختلف باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، ابوالفضل رفیعی روز سه شنبه(۲۷دیماه) در جلسه ستاد برگزاری ایام الله دهه فجر با بیان اینکه برنامه های دهه فجر بایستی متفاوت تر برگزار شود اظهار کرد: مراسم ۲۲ بهمن قطعا اوج قدرت نمایی و حضور مردمی خواهد بود و خار چشمی در چشم دشمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید در طول دهه از تک تک ساعات این دهه حداکثر استفاده را برای اقدامات تبیینی و بیان دستاوردهای نظام به اشکال مختلف داشته باشیم افزود: دستگاه های اجرایی در این زمینه نقش جدی خواهند داشت و بایستی دستگاه ها از امروز برنامه ریزی لازم را در این زمینه کنند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه از تمامی ظرفیت های استانی در این ایام با برنامه ریزی درست استفاده کرد بیان کرد : پیشنهاد میکنم که برنامه تورهای رسانه ای و نشست خبری برای اصحاب رسانه با توجه به لزوم ارائه و انعکاس پیشرفت های انقلاب، برنامه تلویزیونی، تیزر برپایی میز خدمت، برگزاری جشن فصلی نشاط و امید، مسابقات فرهنگی ورزشی برگزاری، نمایشگاه دستاورد ها و خدمت رایگان دستگاه های مختلف، تببین دستاورد ها در این ایام برگزار شود .

برنامه های دهه فجر به گونه ای اجرا شود که برای نسل جوان تبیین گر باشد

در ادامه جلسه حجت الاسلام علی ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دهه فجر فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و مقایسه با کشورهای پیشرفته است، اظهارکرد: با حرکت های انقلابی مسئولین و پیشرفت د در کشور و اعلام اینکه برنده واقعی مراسمات ملی و مذهبی، مردم هستند.

وی با اشاره به برخی برنامه های پیش بینی شده دهه فجر سالجاری بیان کرد: سرآغاز جشن های انقلاب ۱۲ بهمن است که تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا و میثاق دوباره با مقام معظم رهبری است و برگزاری رژه موتوری، زنگ انقلاب، جشن های مردمی بخشی از این برنامه هاست.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه های دهه فجر به گونه ای اجرا شود که برای نسل جوان تبیین گر باشد، افزود: امسال این برنامه ها با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد چرا که اغتشاشات مردم را متوجه توطئه دشمن کرده است.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha