بلندترین ندا برای آزادی، نظام جمهوری اسلامی است

استاندار زنجان با بیان اینکه بلندترین ندا برای آزادی، نظام جمهوری اسلامی است گفت:متأسّفانه نسل امروز این مبانی را نمی دانند که باید تمرکز بیشتری در تببین  شعار "استقلال آزادی جمهوری اسلامی"  برای نسل جوان و نوجوان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ، محسن افشارچی روز سه شنبه (۲۷ دیماه)‌در جلسه ستاد برگزاری ایام الله دهه فجر اظهار کرد: بسیاری از افراد فراموش کرده اند که امسال اتفاقاتی در این کشور رخ داده است و حرکتی که باید در این ایام اتفاق بیفتد متفاوت باشد.

وی با بیان اینکه همه انقلاب‌ها در دنیا یا خودش شکل می‌گیرند و یا ساخته می‌شوند، بیان کرد: آن چیزی که دشمن خواهان آن بودند که در کشور جمهوری اسلامی رخ بدهد این بود که انقلابی را ایجاد کنند که خوشبختانه موفق نشدند.

استاندار زنجان تصریح کرد: انقلابی که کشور ما با آن همه عقبه مهم و بزرگ و بین الملی که پشت شاه بود، به صورت خود جوش شکل گرفت.

استاندار زنجان با بیان اینکه پاسخ این سوال که چرا انقلاب اسلامی شکل گرفت گفت: مبانی اعتقادی نظام جمهوری اسلامی به شدت قوی است و این انقلاب اسلامی بر مبنای تراوشات علمی همچون شهید مطهری وشهید بهشتی و آیت الله خامنه ای شکل گرفته است.

افشارچی با بیان اینکه بر مبنای اعتقادات شعار "استقلال آزادی و جمهوری اسلامی" شکل گرفت، افزود: ما چقدر در خصوص آزادی و معنی و مفهوم آن کار کرده‌ایم ، امروزه شعار زن زندگی،آزادی را بیان می‌کنند در حالی که این آزادی را از ما دزدیده اند .

وی با بیان اینکه در خصوص واژه آزادی ۵۰ سال پیش شهید مطهری مطلبی را نوشته است، افزود: بنا بر دستور رهبری باید جهاد تبیین در این خصوص صورت گیرد که پیشنهاد می‌کنم در مدارس مطالبی در خصوص آزادی در مورد این واژه و مطالبی که شهید مطهری از آن سخن به میان آورده است صحبت شود.

این مسئول با بیان اینکه روسری برداشتن آزادی نیست تأکید کرد: خواهشمندم در این خصوص که کار سختی نیز است باید در جامعه اغنا سازی شود تا خوشان خود جوش پای کار بیایند.

افشارچی با اشاره به اینکه در رابطه با شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" افزود: چه مقدار می‌توانیم در حوزه استقلال تببین کنیم که در کجا قرار داریم و چه هستیم، باید در تببین این شعار تیم های مطالعاتی تشکیل شود و گفتمان سازی در مدارس و دانشگاه‌ها صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه در تمامی جهان جشن و سروری در روز ملی برگزار می‌شود و در کشور ما نیز این چنین باشد افزود: ولی در حال حاضر پس از گذشت ۴۳ سال است فراموش شده است انقلاب اسلامی بر مبنای قوی است و سرپا مانده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه برخی از کشورها بصورت فارسی بر علیه جمهوری اسلامی کار می‌کنند خاطرنشان کرد: با سنگین ترین تحریم های دنیا بر روی جمهوری اسلامی اعمال شده است ولی این کشور همچنان با تمامی این مشکلات پابرجاست

افشارچی با بیان اینکه بلندترین ندا برای آزادی، نظام جمهوری اسلامی است بیان کرد: ولی متأسّفانه نسل امروز این مبانی را نمی دانند که پیشنهاد بنده این است بصورت خاص در مورد آزادی که دشمنان "زن، زندگی، آزادی" می‌گویند در آن خصوص صحبت شود و آن را با آزادی نظام جمهوری اسلامی مقایسه و تمرکزی بر شعار نظام شود و در این خصوص تببین صورت گیرد.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha