تا پایان سال جاری بودجه مصوب ۱۴۰۲ شهرداری زنجان ابلاغ می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: طبق  سیاستگذاری های ابلاغی به شهرداری زنجان بودجه در کمیسیون تلفیق شورا بررسی و تا پایان سال بودجه مصوب سال آینده به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، مجید ناصحی مقدم روز سه شنبه در جلسه فوق العاده رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه مهمترین لایحه ای که در شورا مصوب میشود لایحه بودجه سنواتی است اظهار کرد: هر ساله در ماه های پایانی سال این موضوع اتفاق می افتد و سیاست گذاری برای حرکت سال بعدی مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر معمولا در پایان فصل پاییز هدف گذاری های خود را به شهرداری ابلاغ می کند افزود: بر اساس این سیاست گذاری کلان، شهرداری نسبت به تدوین بودجه سال آینده اقدام می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: شورای شهر برای سال ۱۴۰۲ این سیاستهای کلان که شامل ساماندهی ترافیک شهری، تفرجگاه‌ها و بهسازی آنها ، ایجاد بازارچه های تره و بار در شهرکهای اقماری و برخی از میادین، ادامه نهضت آسفالت و بازگشایی معابر حیاتی، گسترش حمل و نقل عمومی و... است.

ناصحی مقدم با بیان اینکه این سیاستگذاری ها به شهرداری ابلاغ شده است بیان کرد: امید است که طبق همین سند شهرداری اقدام کرده و بودجه در کمیسیون تلفیق بررسی خواهد شد تا پایان سال بودجه مصوب و به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha