پرستاری را اخراج نکرده ایم / برنامه تمدید طرح توسط وزارت بهداشت وجود ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: ما پرستاری را در استان اخراج نکرده ایم بلکه نیرو های طرح مدت تعهد شان به اتمام رسیده و تمدید طرح نیز در اختیار دانشگاه نبوده و از طریق وزارت بهداشت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، حسن بختیاری در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص کمبود نیروی انسانی و از کار افتادن برخی از پرستاران استان بیان کرد : ما پرستاری را اخراج نکرده ایم بلکه در ساختار وزارت بهداشت نیروی طرح بعد از اتمام تحصیلات متناسب با میزان مدت تحصیل آموزش رایگان طرح را در بیمارستان می‌گذارند و پس از اتمام طرح تعهد تمام میشود .

این مسئول تصریح کرد: در زمان شیوع همه گیری کرونا بسیاری از این نیروی های طرحی تمدید طرح شدند که پس از فروکش کردن بیماری این تمدید طرح صورت نگرفت.

بختیاری بیان کرد : فعلا تمدید طرح در اختیار دانشگاه نیست و از طریق وزارت بهداشت است و از سمت وزارت خانه فعلا برنامه تمدید طرحی وجود ندارد و پیگیر جذب نیروی استخدامی است .

وی افزود: در حال حاضر درخواست ۱۰۰هزار نفر مجوز استخدام سازمان مدیریت استخدامی برنامه ریزی شده است و ما نیز پیگیر هستیم سهمیه ای را برای استان داشته باشیم .

این مسئول ادامه داد : دانشگاه یکسری پروژه های در دست افتتاح دارد که این پروژه ها یکی در بیمارستان ولیعصر، کلینیک سوانح سوختگی و پروژه مرحوم رجبعلی مقدم است که متناسب با این موضوع درخواست نیرو صورت گرفته است که پس از تخصیص وزارت خانه بهداشت سهم خوبی به ما داده شود.

انتهای خبر/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha