برگزاری آیین روپوش سفید در دانشکده پزشکی شیراز

آیین روپوش سفید برای دانشجویان ورودی مهر ۹۸ که پس از گذراندن مقطع علوم پایه و مقدمات بالینی برای نخستین بار وارد بخش های بالینی می شوند، در سالن مطهری دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «محسن رازقی» معاون آموزشی دانشگاه در این آئین با تبریک به دانشجویان برای ورود به این مرحله جدید، پیرامون مسایل آموزش دانشجویان مطالبی ارائه داد و خطاب به شرکت کنندگان گفت: روپوش سفید پزشکی مسوولیت‌های بسیاری را برای شما به همراه دارد؛ بنابراین تلاش کنید با رفتار و منش صحیح، آرام بخش درد و رنج بیماران باشید.

دکتر «سید حسام الدین نبوی زاده» رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز با بیان نکاتی در خصوص رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای، دانشجویان را رهروان راه علم و دانش خواند که باید در کنار تحصیل علم، در مسیر حل مشکلات جامعه و برنامه ریزی برای خدمت رسانی به مردم نیز کوشا باشند.

همچنین دکتر «سید ضیاء الدین تابعی» عضو هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این آیین در خصوص اهمیت جشن روپوش سفید و پیشینه این برنامه در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشجویان را با مبانی رعایت نظم و انضباط، حفظ اخلاق و توجه به شیوه صحیح مواجهه با بیمار آشنا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha