پیگیری ۲۰۸ مصوبه در ۲۰ نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

بیست و یکمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با حضور رئیس دانشگاه و اعضای این قرارگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رئیس دانشگاه در نشست صبح امروز قرارگاه دانشگاهی جوانی جمعیت، از تصویب ۲۰۸ مصوبه در بیست نشست گذشته این قرارگاه خبر داد.

دکتر «سید وحید حسینی» با تقدیر از اعضای این قرارگاه و پیگیری مسایل مرتبط با برنامه جوانی جمعیت، اضافه کرد: حدود ۹۰ درصد از مصوبات نشست های گذشته در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و واحدهای زیرمجموعه اجرایی شده و سایر مصوبات نیز در دست پیگیری است تا هرچه زودتر به مرحله اجرا برسد.

او در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه جوانی جمعیت برنامه ای فرابخشی است که تحقق اهداف آن نیازمند همراهی و مشارکت تمام ادارات و سازمان های مرتبط است، افزود: هر تلاشی که در اجرای برنامه های جوانی جمعیت انجام می شود، باید به گونه ای باشد که اثر و نتیجه آن به سود مردم و کشور باشد.

پیگیری برای راه اندازی مراکز درمان ناباروری در فارس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از پیگیری و برنامه ریزی برای بهره برداری و راه اندازی پنج مرکز درمان ناباروری در فارس خبر داد و بیان کرد: در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تلاش می شود تا با مشارکت سازمان های مرتبط، مراکز بیشتری برای ارایه خدمات درمان ناباروری به مردم استان راه اندازی شود و بهترین خدمات در راستای اجرای برنامه جوانی جمعیت به مردم ارایه شود.

ارایه گزارش عملکرد معاونت های دانشگاه از روند اجرای برنامه های مرتبط با جوانی جمعیت، ارایه گزارش نماینده بیمه سلامت استان در زمینه خدمات ارایه شده به بیمه شدگان در راستای درمان ناباروری، بررسی اصلاحیه های ابلاغی برنامه جوانی جمعیت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بررسی مصوبات نشست های گذشته قرارگاه جوانی جمعیت، از مهم ترین محورهای بیست و یکمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بود.

این نشست، صبح امروز، بیست و هشتم دی ۱۴۰۱، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha