بازگشایی دو محور مسدود شده در اثر بارش باران در جنوب کرمان

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: بارش باران و جاری شدن سیلاب در ۲ نقطه جنوب کرمان در شهرستان‌های منوجان و رودبار جنوب موجب انسداد محورهای منوجان - هشبندی و روبار جنوب - کهنوج شده بود که با فروکش کردن سیلاب و با تلاش راهداران روز پنجشنبه این محورها بازگشایی شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ وحید میرافضلی گفت: بارش باران و جاری شدن سیلاب در ۲ نقطه جنوب کرمان در شهرستان‌ های منوجان و رودبار جنوب موجب انسداد محورهای منوجان - هشبندی و روبار جنوب - کهنوج شده بود و با توجه به میزان سیلاب رودخانه تجدانو در حوزه شهرستان منوجان راه ارتباطی مردم در ۱۲ روستا و آبادی در این نقطه قطع شده بود.

وی با بیان اینکه با باز شدن مسیر تردد در محل آبنمای مظفرآباد اکنون هیچ مسیر مسدودی در حوزه راه های جنوب کرمان وجود ندارد، اضافه کرد: در مناطق برف خیز هم روستاهای دارای سکنه در اولویت عملیات برف روبی هستند که با همت راهداران ساردوئیه عملیات برف روبی جاده های روستایی این بخش در حال انجام است.

این مقام مسئول یادآور شد: سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ ها برای پاسخگویی به مردم و رانندگان از تازه ترین شرایط جوی در محورهای مواصلاتی فعال است.

میرافضلی همچنین از باز شدن مسیر تردد در محل آبنمای مظفرآباد خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچ مسیر مسدودی در حوزه راه های جنوب کرمان وجود ندارد

وی بیان کرد: در مناطق برفگیر هم روستاهای دارای سکنه در اولویت عملیات برف روبی هستند که با همت راهداران ساردوئیه عملیات برف روبی جاده های روستایی این بخش در حال انجام است.

اداره کل راهداری جنوب کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha