امدادرسانی هلال احمر کرمان به ۲۵۱ فرد  آسیب دیده از حوادث جوی اخیر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع بارندگی، سیل و برف و کولاک به مدت ۲ روز متوالی در نقاط مختلف استان گفت: ۲۵۱ نفر متاثر از حوادث جوی توسط هلال احمر امدادرسانی شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا فلاح با اشاره به وقوع سیل و برف کولاک در ۹ شهرستان استان اظهار داشت: ۲۸۸ نفر در این سوانح دچار حادثه شده که ۲۵۱ نفر توسط نجاتگران این جمعیت امدادرسانی شدند.

وی با اشاره به وقوع سیل در شهرستان های کهنوج، رودبارجنوب و قلعه گنج، افزود: ۱۰ روستا درگیر این حادثه شدند، که نیروهای هلال احمر به حادثه دیدگان این نقاط امدادرسانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، به وقوع برف و کولاک در شهرستان های ساردوئیه، انار، بافت، سیرجان، رابر و ماهان اشاره و اظهار کرد: ۶ روستا و محور مواصلاتی درگیر برف نیز در استان کرمان، توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند.

رضا فلاح با اشاره به حضور ۴۱ نیروی عملیاتی در این عملیات های امداد و نجات تصریح کرد: ۳۶ خودرو در حوادث جوی مذکور توسط هلال احمر رهاسازی شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۴ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۱۹ کیلوگرم نایلون، ۱۰ تخته پتو و موکت و سایر اقلام امدادی مورد نیاز در مخاطرات سیل و برف و کولاک بین افراد درگیر در این حوادث توزیع شده است.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha