تعیین قاضی ویژه مقابله با حاشیه نشینی در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به تعیین قاضی ویژه مقابله با حاشیه نشینی در کرمان، گفت: مصوبات مربوط به حاشیه نشینی را به صورت ویژه مورد نظارت قرار داده تا با اجرای این مصوبات به نتایج مورد انتظار دست یابیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی بخشی گفت: بر اساس بخشنامه صادره از سوی دادستان کل کشور، نشست های تخصصی قبل از برگزاری شورای حفظ حقوق بیت المال برگزار می شود و مصوبات آن در این شوراها طرح می شود.

وی افزود: همچنین رییس کل دادگستری استان کرمان نیز در نهم دی در نشست بررسی مسائل و مشکلات حاشیه نشینی شهر کرمان عنوان کرده بود، حاشیه‌ نشینی بیشتر در اراضی دولتی شکل می گیرد و مطرح کرده بود، نخستین ترک فعل مدیران زمانی رخ می‌ دهد که نظارت کامل بر اراضی تحت نظارت خود ندارند و زمینه حاشیه‌ نشینی ایجاد می‌ شود.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان، خاطرنشان کرد: دادگستری کل استان کرمان طی سال های اخیر از جمله نهادهایی بوده که در موضوع حاشیه نشینی ورود و مسئولیت قبول کرده و تاکنون نیز اقدامات مختلفی برای حل مشکلات بویژه در مناطقی مانند شهرک ۱۴ معصوم شکل گرفته و امیدها برای حل آنها همچنان برقرار است.

دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha