هویت کرونا با زیرسویه‌های جدید تغییر نمی‌کند

دادرس گفت: ویروس کرونا ممکن است هر روز شکل خود را تغییر دهد اما هویت آن هیچ فرقی نکرده و البته ابزارهای ما نیز تغییری نکرده و کماکان باید همان نکات پیشگیرانه و بهداشتی را رعایت کنیم.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،دکتر محمدنصر دادرس رئیس اداره مراقبت مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اظهارکرد: زیرسویه‌های مختلف کرونا موضوع جدیدی نیست و در حقیقت ما با پاندمی کرونا در دنیا مواجهیم.

وی افزود: ویروس کرونا یک بیماری تنفسی واگیردار است و اصل بر رعایت نکات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه از جمله ماسک زدن، عدم حضور در تجمعات، تهویه مناسب و گردش هوا و واکسیناسیون است.

رئیس اداره مراقبت مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: ویروس کرونا ممکن است هر روز شکل خود را تغییر دهد اما هویت آن هیچ فرقی نکرده و البته ابزارهای ما نیز تغییری نکرده و کماکان باید همان نکات پیشگیرانه و بهداشتی را رعایت کنیم.

دادرس در مصاحبه با رادیو گفت وگو تأکید کرد: هر یک از موارد بهداشتی ارزش و جایگاه خاص خودش را دارد و لذا افراد در کنار رعایت موارد بهداشتی حتماً باید واکسن کرونا را هم تزریق کنند تا ایمنی لازم در بدنشان ایجاد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha