مرکز تخصصی حکیم سلمان جهرمی اطمینان خاطری برای پدر، مادر شدن

نزدیک به یک ماه از انتقال مرکز درمان ناباروری جهرم به ساختمان جدید می گذرد. این مرکز جدید در نوع خود منحصر به فرد و با آخرین امکانات پزشکی استاندارد تجهیز شده است. تا کنون در مرکز درمان ناباروری جهرم ۶۰۰۰ پرونده پزشکی تشکیل شده است که بدون شک انتقال به محیط جدید می تواند خدمات گسترده تری را به بیماران ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر قهرمان بمانا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم از آغاز به کار مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمان ناباروری حیکم سلمان جهرمی خبر داد و گفت: از سال ۹۵ تا کنون درمان ناباروری و آی وی اف در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هنری و بیمارستان استاد مطهری انجام می شد که اکنون با آغاز به کار مرکز تخصصی و فوق تخصصی حکیم سلمان، تمامی فعالیت های آن مرکز به این مکان جدید انتقال یافته است.

وی عنوان کرد: مرکز حکیم سلمان فارسی، یک مرکز منحصر به فرد با آخرین تجهیزات پزشکی استاندارد در جنوب فارس است که نزدیک به یک ماه است فعالیت خود را با حضور پزشکان فوق تخصص درمان ناباروری، پرستاران آموزش دیده و کارشناسان زبده در این حیطه آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه در این مرکز کلیه خدمات درمان ناباروری برای بیماران با پذیرش بیمه و تعرفه دولتی انجام می شود گفت: روش های نوین ناباروری شامل آی.یو.آی، آی.وی.اف، فریز جنین، تخمک و اسپرم و غیره است که در این مرکز به بیماران ارائه می شود.


وی اظهار داشت: ۶۰۰۰ هزار بیمار در این مرکز دارای پرونده درمانی هستند. در سال گذشته، ۱۹۷ مورد "IUI" و ۲۲۰ عمل" IVF" انجام شده که به تولد ۶۱ فرزند انجامیده است.

وی گفت: پیشنهاد می کنیم زوج ها بخصوص بانوان، در روزهای اول پس از ازدواج برای بررسی سلامت خود به مرکز ناباروری حکیم سلمان فارسی مراجعه نموده و اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند.

به گفته وی میانگین سنی مراجعات در جهرم، جهت انجام عمل آی وی اف ۳۱/۵ سالگی و برای آی یو ای ۲۹ تا ۳۰ سالگی است.

دکتر بمانا گفت: در مرکز درمان ناباروری جهرم موارد خاصی مانند فریز و ذخیره تخمک برای بیماران سرطانی و بیماران خاصی که فعلا امکان بارداری ندارند نیز انجام می شود.

وی با اشاره به مراجعه بیماران غیر بومی به مرکز ناباروری در جهرم گفت: درصد زیادی از بیماران غیر جهرمی می باشند که بخش اعظمی آنها مربوط به داخل استان و بقیه خارج استانی هستند. انتظار داریم در آینده نزدیک با توسعه بیشتر این مرکز در همه بخش ها، شاهد حضور هموطنان عزیزمان از اقصی نقاط کشور باشیم.

گفتنی است مرکز ناباروری حکیم سلمان فارسی جهرمی با متراژ ۳۰۰۰ متر مربع، در مجموعه بیمارستانی خیرین برادران خواجه احداث شده و در بهمن ماه ۱۴۰۰ افتتاح گردید. شهروندان عزیز می توانند جهت مراجعه به این مرکز تخصصی و فوق تخصصی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مرکز، ۰۷۱۵۴۱۴۲۳۵۴-۰۷۱۵۴۱۴۲۳۶۰ تماس حاصل فرمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha