ملت ایران قدرشناس سپاه پاسداران است

محمدحسن شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم: کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از اسلام و ممالک اسلامی بوده و به واسطه این اقدامات است که سپاه ریشه در قلوب مؤمنان دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در پی اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا، محمدحسن شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم، صبح امروز با حضور در تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج) برای اعلام حمایت از این نهاد مردمی و انقلابی با سرهنگ امیرسالاری دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهندس شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم در این دیدار اظهار داشت: کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از اسلام و ممالک اسلامی بوده و به واسطه این اقدامات است که سپاه ریشه در قلوب مؤمنان دارد.

وی افزود: سپاه با حضور قدرتمندانه در صحنه‌های مختلف حقیقت انقلاب اسلامی را به نقطه امنیت کامل و ثبات واقعی رسانده و تلاش مجاهدانه را روشی برای خنثی‌سازی توطئه‌ها علیه انقلاب نموده است.

رئیس شورای تامین شهرستان جهرم اعلام کرد: ملت بزرگ ایران، حمایت های همه جانبه غرب و اروپا از رژیم بعث عراق و شخص صدام در دوران دفاع مقدس و قرار دادن تسلیحات نظامی، شیمیایی و کشتارجمعی و به خاک و خون کشیدن مردم بیگناه در شهرهای کشورمان را هرگز فراموش نخواهد کرد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان با بیان اینکه مجموعه تیپ المهدی (عج)، بسیج و سپاه شهرستان جهرم در تمام صحنه ها و بحران ها در کنار شهروندان و مردم‌ بوده اند، تاکید کرد: مردم مقتدرانه از نهاد مقدس و انقلابی سپاه پاسداران حمایت خواهند کرد و اجازه کوچکترین خدشه به عظمت این نهاد مردمی نخواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha