کشف ۲۰ میلیارد داروی احتکار شده از یک انبار در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف حجم زیادی داروی احتکار شده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از یک انبار توسط ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: حجم زیادی داروی احتکار شده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از یک انبار در یکی از محله‌ های کم تردد شهر کرمان کشف شد.

وی در تشریح این خبر افزود: ماموران کلانتری ۲۲ در پی گشت زنی‌ های هدفمند در کوچه و پس کوچه‌ های شهر کرمان و با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی حجم زیادی دارو در یک انبار واقع در یکی از محله‌ های کم تردد شهر مطلع و موضوع را تحت بررسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: در ادامه ماموران به همراه بازرسان سازمان غذا و دارو در بازرسی از این انبار، شمار زیادی از انواع قرص، کپسول، شربت و اقلام دارویی، بهداشتی و تزریقاتی فاقد مجوزهای قانونی را کشف کردند.

سرهنگ پورامینایی تاکید کرد: در بازرسی ها مشخص شد، که این اقلام که بدون ارائه مدارک معتبر و ثبت شده در سامانه وزارت بهداشت، در این انبار دپو شده و در این خصوص پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش این اقلام دارویی از سوی کارشناسان مربوطه حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورده شده است، خاطرنشان کرد: مالک این اقلام دارویی با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha