انتصابات شهرستانی با هماهنگی فرمانداران صورت گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: مدیران کل بدون هماهنگی فرمانداران حق انتصاب در شهرستان‌ ها را ندارند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با فرمانداران سراسر استان که به صورت حضوری و ارتباط تصویری برگزار شد، در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان‌ها، ظرفیت‌ها و تولیدات شهرستان‌ها و همچنین چگونگی برگزاری مراسم دهه فجر تبادل نظر گردید.


رحمان جلالی در این جلسه، مشارکت و همکاری مدیران و فرمانداران در راستای حل مشکلات جامعه و روشن‌ سازی بحث جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی آن توسط ‌دولت به مردم را مورد تاکید قرار داد.


وی برگزاری هرچه باشکوه‌ تر مراسم دهه فجر را مهم دانست و از فرمانداران درخواست کرد: پروژه‌ های قابل افتتاح ‌و برنامه‌ های شهرستان را اعلام کنند و با قالب و نگاه جدیدی ‌مراسم امسال برگزار شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و تهیه میوه شب عید گفت: جلسات تنظیم بازار به صورت مداوم تشکیل شود و کالاهای اساسی و مواردی که باید در دستور کار قرار گیرد بررسی گردد و یک جراحی اقتصادی و نظارتی بر کالاهای اساسی صورت گیرد.

رحمان جلالی همچنین خطاب به فرمانداران خاطرنشان کرد: مدیران کل بدون هماهنگی فرمانداران حق انتصاب در شهرستان‌ ها را ندارند.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha