کد خبر: 194331
۴ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۲۷
انتشار فراخوان روشنا در فارس

فراخوان رویداد تولید محتوای مردمی " روشنا" در استان فارس منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس گفت: رویداد تولید محتوای مردمی «روشنا» در تکاپوی روشنگری و آگاهی بخشی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ فرصت دارند که آثار خود را برای شرکت در این رویداد ارسال کنند.
هادی بستام افزود: امیدآفرینی در جامعه با بهره‌گیری هویت و ارزش‌های ایرانی اسلامی، بازتاب خدمات و اقدامات شاخص دستگاه‌های اجرایی به مردم، روایت پیشرفت در زمینه‌های علمی، صنعتی، فناوری و فرهنگی، عقب‌ماندگی‌ها یا پیشرفت‌ها در زمینه توزیع عدالت، مطالبه‌گری مردمی از دستگاه‌های اجرایی و مردم‌داری در رفتار دولتمردان از محورهای رویداد تولید محتوای مردمی روشناست.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس ادامه داد: تولید محتوا باید در قالب فیلم مستند (حداکثر ۱۰ دقیقه)، موشن گرافیک پادکست، تصویرسازی (کاریکاتور، کمیک، پوستر و اینفوگرافیک)، سایت و نرم‌افزار تلفن همراه و قاب دوربین شهروند خبرنگار باشد.
بستام با بیان اینکه تولیدات در ۲ بخش حرفه‌ای و مردمی ارزیابی می‌شود، افزود: در زمان برگزاری این رویداد کارگاه‌های ایده‌پردازی ارتباطی و انتقال تجربه با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.
وی در رابطه با جوایز برگزیدگان در این رویداد گفت: علاقه‌مندان تا روز شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ فرصت دارند که آثار خود را برای شرکت در این رویداد ارسال کنند و به نفر اول هر قالب ۱۰ میلیون تومان، نفر دوم هر قالب ۶ میلیون تومان و نفر سوم هر قالب ۳ میلیون تومان اهدا خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس اعلام کرد: متقاضیان شرکت در این رویداد برای ثبت نام و اطلاع رسانی بیشتر به سامانه event.hamyar.net مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha