فارس بیش از صددرصد تعهدات خود در ایجاد اشتغال را اجرایی کرد

استاندار فارس گفت: استان فارس با یکصدوهفت درصد اشتغالزایی در سال جاری، هفت درصد بیشتر از تعهدات خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس دکتر محمدهادی ایمانیه در حاشیه گردهمایی یک روزه استانداران سراسر کشور در تهران اظهار داشت: در گردهمایی استانداران که با حضور وزرای کشور، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد و دارایی برگزار شد بنا بر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تأیید سازمان تأمین اجتماعی کشور و براساس شاخص تعداد افراد بیمه شده جدید در سالجاری، فارس به میزان یکصدوهفت درصد ایجاد اشتغال داشته که این رقم به معنای عملکرد بیشتر از هفت درصدی میزان تعهدات استان در اشتغالزایی است.

* فارس اولین استان بزرگ کشور در زمینه ایجاد اشتغال*

وی با بیان اینکه فارس در بین استان های بزرگ و همطراز خود در کشور، استان برتر در ایجاد اشتغال در سال ۱۴۰۱ شناخته و معرفی شد، افزود: بدون شک دست یابی به این جایگاه نتیجه همدلی و همکاری و مرهون تلاش مجموعه مدیریتی و کارکنان شریف دستگاه های متولی است که انتظار دارم دستگاه های ذیربط در حفظ و ارتقاء این جایگاه تلاش مضاعف داشته باشند.
استاندار فارس یادآورشد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فارس، با هدف بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و خدماتی استان به طور منظم و متوالی با حضور مدیران ارشد دستگاه های اجرایی، بانک های عامل و متولیان بخش غیردولتی برگزار می شود و با تصمیماتی که در این جلسات اتخاذ می شود ان شاء الله بیش از گذشته شاهد راه اندازی مجدد یا افزایش تولید و اشتغال واحدهای مشکل دار در سطح استان خواهیم بود.

دکتر ایمانیه همچنین تأکید کرد: روند رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی راکد در سال جاری با قوت همچنان ادامه خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد این واحدها با مرتفع شدن مشکلات به چرخه تولید و خدمترسانی به مردم بازگردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha