خارج کردن تومور ۵ کیلویی از شکم بیمار

تومور ۵ کیلویی از شکم بیماری توسط متخصصان در بیمارستان امیرالمومنین (ع) گراس خارج شد

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در عمل جراحی که در مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی (ع) گراش انجام شد، تومور ۵ کیلویی از شکم بیمار خارج شد.

دکتر امیرحسن حسن زاده متخصص بیهوشی بیمارستان گراش: این خانم جوان با وزن ۴٨ کیلو، روز گذشته، دوشنبه ٣ بهمن ماه، به اتاق عمل بیمارستان گراش منتقل شد که در یک عمل جراحی سه ساعته، توسط تیم انکولوژی به ریاست دکتر احمد عبداللهی، تومور داخل شکمی این بیمار به وزن حدود ۵ کیلو از بدن بیمار خارج شد.
دکتر حسن زاده در ادامه گفت: با توجه به ابعاد این تومور، از روی شکم نیز تومور قابل تشحیص بود.
این متخصص بیهوشی افزود: معمولا این انجام اعمال جراحی بین ٢ ساعت تا ٨ ساعت زمان می برد ولی این عمل جراحی، ٣ ساعت به طول انجامید.
دکتر حسن زاده با بیان اینکه بیمارستان گراش پتانسیل‌های خوبی برای انجام اعمال جراحی مختلف دارد تصریح کرد: در یک روز گذشته، در بیمارستان گراش هفت مورد جراحی سرطان انجام شد.
دکتر احمد عبداللهی رییس تیم انکولوژی (سرطان شناسی) درباره وضعیت این بیمار گفت: این خانم جوان پیش از این نیز چندین بار در یکی از بیمارستان ها تحت عمل جراحی قرار گرفته بود ولی موفقیت آمیز نبوده و در بیمارستان گراش این عمل با موفقیت انجام شد و نیاز به عمل جراحی بعدی ندارد.
وی گفت: حال عمومی بیمار خوب است و امروز از بیمارستان ترخیص خداهد شد.
دکتر عبداللهی ضمن قدردانی از دکتر حسن زاده متخصص بیهوشی، رضا جلیل منش مسئول اتاق عمل، پرسنل اتاق عمل و پرسنل بیمارستان گفت: در بیمارستان گراش همانند پیشرفته ترین مراکز درمانی، درمان بیماران انجام می شود و بیمارستان گراش محل مراجعه مردم تمام منطقه و استان های همجوار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha