راه اندازی مرکز دانش بنیان در جمعیت هلال احمر

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از پایگاه بین جاده ای شهید علیار شول جمعیت هلال احمر سیرجان، اظهار کرد: مرکز دانش بنیان با هدف بهره گیری از طرح ها و ایده‌ های امدادگران در جهت پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر راه اندازی می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با هدف بازدید و ارزیابی آمادگی پایگاه‌ های امداد و نجات در مقابله با پوشش حوادث زمستانی وارد استان کرمان شد.

بابک محمودی در جمع نجاتگران و امدادگران پایگاه جاده ای «چاه قلعه» مزین به نام «شهید علیار شول» با اشاره به سختی کار امدادگران در حوادث گفت: آموزش و تجهیزات نوین، ۲ رکن اساسی جمعیت هلال احمر است.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت تامین و تقویت تجهیزات سبک و سنگین امداد و نجات در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: جذب و ساماندهی نیروی انسانی داوطلب از اولویت های بسیار مهم جمعیت هلال احمر است.

راه اندازی مرکز دانش بنیان در جمعیت هلال احمر

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر کامل ترین بخش امدادرسانی در حوادث سطح کشور است.

محمودی با اشاره به اینکه موضوعات روحی و روانی امدادگران و نجاتگران در پایگاه‌ ها حائز اهمیت و ضروری است، تصریح کرد: پیگیر سختی کار امدادگران و هلال احمر در مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی اظهار کرد: مرکز دانش بنیان با هدف بهره گیری از طرح ها و ایده‌های امدادگران در جهت پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر راه اندازی می‌ شود.

راه اندازی مرکز دانش بنیان در جمعیت هلال احمر

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، خاطرنشان کرد: به زودی مسابقات جهانی و بین المللی امداد و نجات به میزبانی کشور ایران برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ سرپرست سازمان امداد و نجات در ادامه این دیدار که با همراهی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، رئیس جمعیت هلال احمر سیرجان و معاون‌ عمرانی فرمانداری شهرستان سیرجان همراه بود، از سایر پایگاه ها و اتاق عملیات جمعیت هلال احمر سیرجان بازدید کرد.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha