معاون هنری فرهنگ و ارشاد اعلام داشت: حرکت شتابان تئاتر فارس در مسیر پویایی

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: برگزاری موفق جشنواره تئاتر استانی فارس و میزبانی خاطره انگیز جشنواره منطقه 4 فجر در شیراز و نیز درخشش بی نظیر هنرمندان این عرصه در جشنواره های مختلف، سالی به یادماندنی را برای تئاتر استان فارس رقم زد.

به گزارش خبرگزاریسلامت (طبنا) از فارس، سیدرسول موسوی نژادیان با بینظیر خواندن دستاوردهای تئاتر استان در سال جاری گفت: امسال علیرغم محدودیت ها و مشکلاتی که در عرصه فعالیتهای هنری وجود داشت، هنرمندان هنرهای نمایشی استان با تولید و اجرای آثار ارزشمند و شرکت در جشنواره های مختلف ملی، سال متفاوتی را برای استان رقم زدند و با رکورد شکنی، حضور در جشنواره بینالمللی تئاتر فجر را به سالی به یادماندنی برای تئاتر استان بدل کردند.

وی افزود: در سال جاری هر دو نماینده فارس در جشنواره منطقهای بوشهر موفق به حضور در جشنواره بینالمللی فجر شدند و سه اثر دیگر با موفقیت در جشنواره های ملی و نیز ارسال فیلم اجرای آثار خود به جشنواره تئاتر فجر راه یافتند. استان فارس در سال جاری رتبه اول حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر را در بین استانهای کشور به دست آورد.

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسامی و زمان اجرای نمایش های استان فارس را در جشنواره فجر بدین شرح اعلام کرد: تئاتر خیابانی بازمانده به کارگردانی خانم مریم دهقانی 1/11/1401 ساعت 15 مقابل تالار وحدت، نمایش اسب قاتلین به کارگردانی آقای سید محمد هاشمزاده 7/11/1401 ساعت 18 تالار استاد سمندریان، نمایش میشوسوزوکی (هاراگیری) به کارگردانی آقای اصغر گروسی 9/11/1401 ساعت 17 تالار سایه، نمایش بیست و سومین جلسه جنگیری آنه میشل به کارگردانی آقای مسعود احمدی 2/11/1401 ساعت 17 تالار سایه، نمایش دانه های کال انجیر به کارگردانی خانم سانیا عاجلی 9/11/1401 ساعت 18:30 تالار چهارسو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha