به دنبال توازن اقتصادی در استان کرمان هستیم

استاندار کرمان در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور گفت: استان کرمان از نظر توازن اقتصادی از شرایط قابل قبولی برخوردار نیست، که در این زمینه به دنبال تحقق عدالت همه جانبه هستیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی در دیدار با سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور، گفت: استان کرمان از نظر توازن اقتصادی از شرایط قابل قبولی برخوردار نیست و در این زمینه به دنبال تحقق عدالت همه جانبه هستیم.


وی با بیان این مطالب در ادامه افزود: به دنبال استقرار زیرساخت‌ های لازم در جنوب کرمان هستیم، که موجب بهبود وضعیت موجود شود، چراکه فاصله زیاد آن با مرکز استان موجب کاهش خدمات‌ رسانی لازم می‌ شود.


استاندار کرمان؛ عنوان کرد: متاسفانه سرمایه و درآمد از استان خارج می‌ شود، لذا به دنبال ایجاد بستر برای سرمایه‌ گذاری بیشتر در استان هستیم.


فداکار، ابراز داشت: خرما، پسته و کشاورزی از جمله ظرفیت‌ های صادراتی استان کرمان هستند، همچنین دارای پنج فرودگاه فعال در استان هستیم و از طرف دیگر در کنار معادن فعال شمال استان دارای ظرفیت‌ های معدنی در جنوب هستیم، که تنوع معدنی آنها از شمال استان بیشتر است.


وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌ های خوبی در استان وجود دارد که باید به آنها توجه کرد، لذا یکی از این ظرفیت‌ های قابل توجه، وجود انرژی خورشیدی است؛ که استان کرمان به عنوان یک نقطه خاص در کشور محسوب می‌ شود.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha