لزوم فراهم سازی زیرساخت های مسکن توسط دستگاههای خدمات رسان/ بهانه قبول نمیکنم

استاندار زنجان گفت: دستگاه‌های خدمات رسان (آب و فاضلاب، برق و گاز) زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن را باید فراهم کنند و بهانه‌ای از این شرکت‌ها را قبول نمی کنم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، محسن افشارچی در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن اظهارکرد: استان زنجان در اجرای نهضت ملی مسکن در سطح کشور جزو استانهای پیشرو است و تاکنون هم عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی ابراز کرد: حجم کار در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن دراستان بالا است و همچنین پیشتاز بودن در کشور باعث شده مشکلات را هم اول درک کند بنابراین می طلبد دستگاههای خدمات رسان با پای کار بودن به کم شدن مشکلات طرح نهضت ملی مسکن کمک کنند.

لزوم فراهم سازی زیرساخت های مسکن توسط دستگاههای خدمات رسان/ بهانه قبول نمیکنم

استاندار زنجان ،با بیان اینکه در اجرای این طرح عظیم باید دستگاههای خدمات رسان همراهی و همکاری لازم را با اداره کل راه و شهرسازی داشته باشند، گفت: دستگاه‌های خدمات رسان (آب و فاضلاب، برق و گاز) زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن را باید فراهم کنند و بهانه‌ای از این شرکت‌ها را قبول نمی کنم چرا که تنها هدف بنده و مدیرکل راه و شهرسازی استان زود خانه دار کردن مردم است.

افشارچی تأکید کرد: مدیرکل راه و شهرسازی استان شبانه روز با تیم کاری خود برای اجرای بهتر این طرح عظیم فعالیت می کنند ولی باید دستگاههای خدمات رسان ویژه با این اداره کل همکاری کنند تا برنامه ها به خوبی جلو برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha