موفقیت‌ چشمگیر کمیته امداد در حوزه توانمندسازی مددجویان

استاندار کرمان در آیین توانمندسازی، تکریم خیران و نخبگان مُلک سلیمانی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه مسکن، آموزش و توانمندسازی مددجویان موفقیت‌ های چشمگیری به دست آورده است و این جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار ظهر پنجشنبه ۶ دی ماه در آیین توانمندسازی، تکریم خیران و نخبگان مُلک سلیمانی که با حضور بختیاری رئیس کمیته امداد کشور برگزار شد، اظهار داشت: بدو پیروزی انقلاب اسلامی، رسیدگی به محرومان وظیفه ولی و حاکم جامعه بود و سالهاست که کمیته امداد امام خمینی(ره) این وظیفه خطیر را به عهده دارد.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) علاوه بر وظایف ذاتی خود در حوزه مسکن، آموزش و توانمندسازی مددجویان نیز ورود کرده و موفقیت‌های چشمگیری نیز به دست آورده است.

استاندار کرمان، تصریح کرد: مهم‌ ترین کار کمیته امداد در حوزه اشتغال است، تا مددجویان با آبرومندی زندگی کرده و روی پای خود بایستند و ترویج فرهنگ کارآفرینی را داشته باشد.

حجت‌ الاسلام علیدادی امام جمعه کرمان نیز عنوان کرد: توانمندسازی و تکریم خیرین دو اصل بسیار مهمی است، که کمیته امداد این ماموریت بسیار بزرگ و حساس را در دستور کار قرار دارد.

وی، مسیر و ماموریت دوم کمیته امداد را ایجاد بستر مناسبی برای خیرین و نیکوکاران دانست و گفت: اقدام منسجم، هماهنگ، هم افزایی و همیاری خیرین در کنار تلاش‌ های کمیته امداد ستودنی است و کمیته امداد در این ماموریت ها از بدو تشکیل تاکنون هر روز قوی‌ تر، با برنامه‌ تر و موفق در میدان عمل است.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha