ایجاد ۳۰۰ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد در کشور

رئیس کمیته امداد کشور در کرمان، با بیان اینکه در سال جاری ۵۰۰ هزار اشتغال باید در سطح کشور ایجاد کنیم، گفت: تاکنون حدود ۳۰۰ هزار شغل توسط کمیته امداد کشور ایجاد و ۱۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی نیز پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مرتضی بختیاری در آئین توانمندسازی، تکریم خیرین و نخبگان ملک سلیمانی در کرمان، ماموریت اصلی این نهاد را توانمندسازی مددجویان و نهادینه کردن فرهنگ نیکوکاری و احسان دانست و گفت: تمام تلاش خود را گذاشتیم که مددجویان کمیته امداد به چرخه اشتغال و تولید برگردند.

وی افزود: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و خودباوری و خوداتکایی است.

رئیس کمیته امداد کشور، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ مجموع کمک‌ های مردمی در دو بخش نقدی و غیرنقدی مبلغ ۲۶۵ میلیارد و ۴۴۶ میلیون تومان بوده و امسال این عدد تا کنون به ۲۳۹ میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان رسیده است.

بختیاری با بیان اینکه در سال جاری ۵۰۰ هزار اشتغال باید در سطح کشور ایجاد کنیم، گفت: تاکنون حدود ۳۰۰ هزار شغل توسط کمیته امداد کشور ایجاد و ۱۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی نیز پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در استان کرمان در سال گذشته ۱۲ هزار و ۷۳۸ فرصت شغلی سهمیه کمیته امداد بوده که بیش از ۱۵ هزار شغل ایجاد شده است.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه کمیته امداد ۳۶۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در تفاهمنامه با وزارت راه و شهرسازی در کل کشور می‌ سازد، خاطرنشان کرد: ۹۶۴ واحد مسکونی روستایی در سطح استان کرمان در حال احداث است که تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره‌ برداری می‌ رسد.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha