انهدام سه باند سرقت و دستگیری ۱۸ سارق به عنف در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس در کرمان، سه باند سرقت به عنف شناسایی و ۱۸ سارق نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کرمان به مدت پنج روز با تلاش همکاران ما در کلانتری‌ ها و پلیس‌های تخصصی و با هماهنگی دستگاه قضایی اجرا شد؛ که این طرح دستاوردهای بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: مهمترین محور این طرح، دستگیری سارقین به عنفی بود که در معابر از جوانان و مردم اخاذی و گوشی موبایل و اشیای قیمتی همشهریان را سرقت می‌ کردند، که با هوشیاری پلیس، سه باند سارق به عنف منهدم و ۱۸ سارق دستگیر شدند و مالباختگان این افراد را شناسایی کرده اند.

انهدام سه باند سرقت و دستگیری ۱۸ سارق به عنف در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این مدت، ۱۷۹ منزل خرده فروش با هماهنگی قضایی بازرسی و حدود ۴۷۰ کیلو انواع مواد مخدر از این افراد کشف شد و برخی از این منازل با دستور مقام قضایی پلمب شده است.

سردار ناظری؛ در مورد دستگیری سارقان عادی که در معابر، سرقت باتری خودروها، لوازم خودروها و موتورسیکلت و همچنین سرقت منازل را داشتند، اظهار کرد: ۳۵۳ فقره سرقت در این حوزه کشف شد و همکاران ما تعداد زیادی موتورسیکلت و خودروی مسروقه را کشف کردند.

انهدام سه باند سرقت و دستگیری ۱۸ سارق به عنف در کرمان

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از سارقین به عنفی که بازداشت شده اند، سن پایینی دارند و عمده این افراد بین ۱۶ تا ۲۵ سال سن دارند و سن ارتکاب به جرم قدری پایین آمده که دلایل خاص خودش را دارد.

پایگاه خبری پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha