تحریم های غرب و توهین به مقدسات نشان از شکست دشمن است

امام جمعه موقت کرمان در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان، گفت: غرب ضمن حمایت از انسان‌ های قاتل، به مقدسات ما اهانت می‌ کند و مراکز امنیتی و دفاعی ما را تحریم می‌ کند، که این ها همه نشانه شکست دشمن است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام مهدی عرب پور، در خطبه‌ های این هفته نماز جمعه شهر کرمان گفت:امام جمعه موقت کرمان همچنین گفت: روز گذشته اجلاس سراسری نماز در تهران برگزار شد و پیام مقام معظم رهبری به این اجلاس آغازگر برنامه‌ ها بود که بر اقامه نماز تاکید داشتند.

وی یادآور شد: اگر نماز در جامعه توسعه یابد، شاهد اثرات مفید آن در جامعه خواهیم بود، برای آنکه حال جامعه بهبود یابد پیشنهاد می‌ شود خانواده‌ ها مراکز فرهنگی، علمی و آموزشی را بویژه برای نسل جوان اهتمام ورزند.

خطیب جمعه کرمان بیان کرد: اگر راه‌های دعوت نماز را به جوانان بگوییم آنان استقبال می‌ کنند و وظیفه جامعه است که در این زمینه اقدام کند، زیرا اتصال با پروردگار بر ارتباطات اجتماعی تاثیر گذار خواهد بود.

حجت الاسلام عرب پور، همچنین در بخش دیگری از خطبه‌ های نمازجمعه با اشاره به بخشی از آیات قرآن کریم گفت: سختی‌ های زندگی گاهی بواسطه مزاحمت های جبهه باطل است، که سعی دارد مسلمانان را از میدان خارج کند، اما انسان نباید مایوس شود، زیرا ایمان و اعتقاد ما به حق است.

وی اظهار داشت: گاهی در اروپا و غرب اهانت‌ هایی نسبت به مقدسات مسلمانان می شد، اما اخیرا این فعالیت‌ها تشدید شده و آنان به قرآن، پیامبر اکرم (ص)، مراجع تقلید و مقام معظم رهبری جسارت می‌ کنند.

امام جمعه موقت کرمان ابراز داشت: اما چرا این کار انجام می‌ شود؟ چرا در کشورهایی که ادعای مسیحیت دارند و یا یهودی هستند، باید به کتاب آسمانی اهانت شود؟ زیرا آنان اسلام ناب و اسلامی که در مقابل توطئه‌ ها می‌ ایستد را نمی‌ خواهند.

حجت الاسلام عرب پور گفت: همچنین آنان پس از اغتشاشات داخلی ایران که به برکت الهی، خون شهدا، بصیرت مردم و تدبیر مسئولان امنیتی شکست خوردند و این اغتشاشات در راستای نابودی انقلاب و تجزیه کشور بود و تحریم‌ها بواسطه خشم غرب از این شکست است که در کشور فتنه آفرینی می‌کند.

وی تصریح کرد: غرب ضمن حمایت از انسان‌ های قاتل، به مقدسات ما اهانت می‌ کند و مراکز امنیتی و دفاعی ما را تحریم می‌ کند، تحریم سپاه برای چه چیزی است؟ در کجای دنیا نیروی دفاعی یک کشور را تحریم می‌ کنند و آن را گروه تروریستی می‌ دانند؟

خطیب موقت جمعه کرمان گفت: اتحادیه اروپا، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را که نهادی مردمی است، تحریم می کند، که اینگونه اقدامات نشانه شکست دشمن است،

حجت الاسلام عرب پور افزود: پس از توهین به مراجع و مقام معظم رهبری به قرآن توهین می‌ کنند، ما مردم همیشه آماده ایم، اعتراض می‌ کنیم و شعار می‌ دهیم و دشمن بواسطه حرکت شیطانی خود، کاری از پیش نخواهد برد و پیروزی از آن انسان‌ های مومن و مقاوم خواهد بود و ملت ما باید بصیر و هوشیار باشد.

وی با اشاره به صف آرایی دشمنان در خارج که هنوز این فتنه‌ ها و اغتشاشات داخلی ادامه دارد، عنوان کرد: دشمن فکر می‌ کرد کار نظام را تمام کرده و در دهه فجر برنامه خوبی خواهیم داشت و راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه برگزار می‌ شود، تا مردم حرف خود را در میدان بزنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha