مراکز بهداشت شیراز موظف هستند، نسبت به شناسایی هر نقطه ای که بیماری سالک شایع شده است، اقدام کنند

استاندار فارس بر بهسازی روشنایی معابر منطقه‌ی دروازه اصفهان تاکید کرد و افزود: مراکز بهداشت شیراز موظف هستند، نسبت به شناسایی هر نقطه ای که سالک شایع شده است، اقدام نمایند و با همکاری فرمانداری و شهرداری شیراز نسبت به اقدامات ضروری به ویژه در خصوص جمع آوری زباله های ساختمانی و پاکسازی محلات اقدام نمایند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه به همراه چند تن از مسئولین شیراز، به منظور بررسی میدانی؛ از محله‌ی امامزاده سید ذوالفقار شیراز واقع در دروازه اصفهان، بازدید کرد.
استاندار فارس پس از بازدید دوساعته از این محل در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی که در صحن امامزاده سید ذوالفقار تشکیل شده بود شرکت کرد.

دکتر ایمانیه در این جلسه خواستار اختصاص زمین مناسب به منظور احداث پارک محله ای و زمین چمن مصنوعی برای این منطقه شد و افزود: سالن ورزشی موجود در این محل به مدت ۶ ماه در اختیار پایگاه مقاومت محله قرار گیرد، تا میزان استفاده از آن در ساعات مختلف شبانه روز افزایش یابد.
نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به اینکه ۱۳۱ واحد مسکونی مخروبه در این منطقه وجود دارد، که ۵۳ مورد آن تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است، اما میراثی نمی باشد، تصریح کرد: طبق قوانین موجود بازسازی این منازل در دستور کار سازمان قرار گیرد؛ همچنین سایر پلاک ها از طریق دادستانی تعیین تکلیف شوند.

وی بر بهسازی روشنایی معابر تاکید کرد و افزود: مراکز بهداشت شیراز موظف هستند نسبت به شناسایی هر نقطه ای که سالک شایع شده است، اقدام نماید و با همکاری فرمانداری و شهرداری شیراز نسبت به اقدامات ضروری به ویژه در خصوص جمع آوری زباله های ساختمانی و پاکسازی محلات اقدام نمایند.

استاندار فارس همچنین به رشد خرابی های تلفن ثابت این محدوده اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت مخابرات استان در کمترین زمان ممکن خرابی های تلفن ثابت را مرتفع نماید.
وی همچنین ضمن تشکر از زحمات نیروی انتظامی و پایگاه مقاومت محله درخواست کرد نسبت به ایجاد امنیت بیشتر اقدام شود.
دکتر ایمانیه در پایان خواستار اختصاص مکانی در این محل به منظور نمایشگاه صنایع دستی و فروش آن برای ساکنین محله شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha